niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPR w małej firmie

PR w małej firmie

W Gazecie Krakowskiej znajdujemy artykuł o public relations małych firm. Zdaniem autora artykułu, Mirosława Konke, istnieje powszechne przekonanie, że PR dotyczy tylko wielkich koncernów. Tymczasem jest on ważny nawet w przedsiębiorstwach jednoosobowych. Mirosław Konke podważa twierdzenie, że celem public relations jest kreowanie wizerunku firmy. Według niego jest ono tylko środkiem do celu, którym jest zysk.
Autor zajmuje się również stereotypem, według którego PR zarezerwowany jest wyłącznie dla speców od psychologii, socjologii i marketingu. „PR to niekoniecznie socjotechnika. To niekoniecznie skomplikowane techniki wywierania wpływu na otoczenie. A tym bardziej jakieś podejrzane sztuczki, działanie na ludzką podświadomość, manipulacje” – tłumaczy Jacek Santorski. „PR to świadectwo, jakie wydajemy o sobie samych”. Podkreśla też, że reputacja jest tak samo ważna dla firmy jak jej kapitał i że w ostatecznym rachunku etyka oznacza rentowność.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj