sobota, 20 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCSR w małych i dużych firmach

CSR w małych i dużych firmach

W Rzeczpospolitej można przeczytać rozmowę z Oksaną Świerczyńską z Forum Odpowiedzialnego Biznesu na temat różnic w działaniach CSR-owych małych i dużych firm. W małych firmach działalność prospołeczna wynika z osobistych potrzeb właścicieli i ma charakter uboczny. Małe firmy uważają ponadto, że nagłaśnianie swojej dobroczynności jest nieetyczne. Duże korporacje postrzegają działalność charytatywną jako swój obowiązek. Wynika ona z misji i roli, jaką chcą pełnić w otoczeniu, a realizacją programów społecznych najczęściej zajmują się w nich działy PR. Świerczyńska mówi również o badaniach, które pokazują korzyści wynikające z marketingu zaangażowanego społecznie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj