sobota, 20 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRecepta na dobry portal intranetowy

Recepta na dobry portal intranetowy

Dr Marcin Sikorski analizuje na łamach ComputerWorld czynniki gwarantujące sukces portalu intranetowego. Zaznacza, że powinien on nie tylko ułatwiać pracownikom dostęp do informacji, ale także stanowić platformę pracy zespołowej oraz umożliwiać zarządzanie wiedzą w firmie. Wewnętrzny portal korporacyjny może być również skutecznym narzędziem wewnętrznej działalności PR oraz komunikacji poziomej. Jednak aby te cele osiągnąć, w projekcie portalu trzeba uwzględnić specyficzne czynniki organizacyjne i użytkowe.
Najczęstszą przyczyną porażek projektów jest koncentracja na zagadnieniach technicznych i zapominanie o celach użytkowych. Dlatego przy tworzeniu portalu należy ściśle współpracować z docelowymi użytkownikami, tak aby jego funkcjonalność i zawartość była dostosowana do ich potrzeb. Istotne jest również ciągłe dostosowywanie treści i funkcji do zmieniających się potrzeb pracowników.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj