środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSkład jury 21. edycji festiwalu Golden Drum ogłoszony

Skład jury 21. edycji festiwalu Golden Drum ogłoszony

W dniach 7-10 października roku odbędzie się międzynarodowy festiwal reklamy Golden Drum Festival, skierowany do osób zajmujących się branżą reklamową. Sloganem tegorocznej edycji festiwalu jest „Creativity, Content and Happiness”, czyli „Kreatywność, Treść i Radość”.

Trwające cztery dni widowisko zorganizowane przez Słoweńską Izbę Reklamy, będzie miało miejsce w Grand Hotel Bernardyn, w miejscowości Portorož, w Słowenii i jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych branżą reklamową. Termin rejestracji i nadsyłania prac upływa 19 sierpnia 2014 roku.

Tegorocznym przewodniczącym Golden Drum Single Channel Jury został Adreas Pauli, dyrektor kreatywny Leo Burnett GmbH, natomiast przewodniczącym Golden Drum Multi Channel Jury ogłoszono Andreasa Dahlqvista, dyrektora kreatywnego w firmie McCann.

Dwie komisje jury będą oceniać i nagradzać prace, które uczestnicy mogą zgłaszać w 17 następujących kategoriach: film, prasa, outdoor, radio, komunikacja bezpośrednia, projektowanie marki&tożsamość wizualna, digital, mobile, new or innovative, zintegrowane kampanie komunikacyjne, kampanie bezpośrednie, kampanie digital wraz z kampaniami mobile, content, eventy, public relations oraz medialne i innowatorskie kampanie.

Organizatorzy Golden Drum Festival zapewniają uczestnikom, m. in. udział w seminariach, wystawach, pokazach oraz ceremonii nagrodzenia wyłonionych zwycięzców. Informacje o rejestracji i festiwalu można znaleźć na stronie internetowej goldendrum.com. (kd)

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj