poniedziałek, 22 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKomunikacja w firmie

Komunikacja w firmie

Na łamach Pulsu Biznesu Norbert Kilen i Tomasz Turzyński z On Board PR piszą o komunikacji przy prezentacji nowego prezesa firmy. „Nowy prezes ma stosunkowo mało czasu na zrobienie tzw. pierwszego wrażenia. A nie dostanie na to drugiej szansy”. Jak więc tę wiadomość przedstawić pracownikom, kontrahentom i mediom? Autorzy tekstu przygotowali plan czterech kroków prezentacji nowego szefa.
Pierwszym z nich jest planowanie, komu i kiedy powiedzieć o zmianie. Drugą czynnością jest określenie treści przekazu i zastanowienie się nad tym, co przede wszystkim powinni zapamiętać odbiorcy wiadomości. Potem należy przygotować komunikaty w jasny sposób prezentujące przekaz. Ostatnim krokiem jest dystrybucja informacji wśród wybranych grup odbiorców. Przy prezentowaniu nowego prezesa warto też zadbać o jego właściwe pozycjonowanie – można to zrobić np. poprzez wskazanie wpływu tej zmiany na rozwój firmy. Najważniejsza pozostaje niezmiennie szybkość komunikacji – „dobra komunikacja to szybka komunikacja”. Dzięki tym wszystkim zabiegom zdaniem autorów tekstu można „dobrze sprzedać nowego prezesa”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł