Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
POLZAK MARKETING 2017. Efektywne zakupy marketingowe i PR. 24 maja w hotelu novotel warszawa airport odbędzie się konferencja polzak marketing 2017. to pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar oraz polskie stowarzyszenie menedżerów logistyki i zakupów w ramach inicjatywy dialog branżowy reklamodawca-agencja. spotkanie będzie okazją do wymiany poglądów między profesjonalistami ze strony zakupów, marketingu oraz agencji. konferencja odbywa się w ramach inicjatywy dialog branżowy reklamodawca-agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji pr, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji tv. w ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:. raport iaa polska: pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług marketingowych. finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji: terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. odbiory częściowe i etapowanie płatności. jak zaangażować agencje w przetargu? moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki ikea. czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? rola marketingu i zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. case na podstawie konkursu effie awards oraz kampanii lecha premium, zdobywcy nagrody srebrne effie 2015zakupy incentive travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego – z perspektywy klienta, agencji incentive travel oraz agentów lotniczych. efektywność w zakupach komunikacji pr. nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii media i digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować. wyniki dialogu branżowego reklamodawca-agencja sar-psml. szczegółowy program, rejestracja oraz ceny biletów są dostępne na stronie. partnerami merytorycznymi wydarzenia są: związek firm public relations zfpr, meeting planner, stowarzyszenie organizatorów incentive travel oraz iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklamy. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Spotkanie będzie okazją do wymiany poglądów między profesjonalistami ze strony zakupów, marketingu oraz agencji.
Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
- Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych
- Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA
- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015
Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz Agentów Lotniczych
- Efektywność w zakupach komunikacji PR
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować
- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML
Szczegółowy program, rejestracja oraz ceny biletów są dostępne na stronie.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.