środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSzybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych

Szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych

Na łamach Rynku Podróży znajdujemy artykuł dotyczący reagowania na sytuacje kryzysowe. „Szefowie organizacji nie muszą być geniuszami strategii medialnych” – czytamy – „powinni jednak wiedzieć, kiedy należy zebrać zespół zarządzania kryzysowego z udziałem specjalistów PR i prawników”.
Autor artykułu, Bogusław Feliszek, zaznacza, że w sytuacjach kryzysowych nie można pozwolić na to, aby wywiadów i wypowiedzi w imieniu firmy udzielały przypadkowe osoby. Jego zdaniem lepszym rozwiązaniem jest nieudzielanie wypowiedzi i sprawne przygotowanie komunikatu prasowego dla mediów. Taki komunikat powinien być wydany jak najszybciej po zdarzeniu i zawierać tylko sprawdzone fakty. „Wczesne wysłanie mediom gotowego komunikatu skłoni niektóre redakcje do opublikowania go w całości lub jego zasadniczej części (…) Dobrze zredagowane oświadczenie skieruje uwagę dziennikarzy na punkty, na których ci zależy i odwróci uwagę od kwestii drażliwych” – pisze Feliszek.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj