Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konferencja „Włącz się na PR” już jutro w Krakowie. jutro, 24 kwietnia 2018 roku, w auli wyższej szkoły europejskiej w krakowie odbędzie się pierwsza edycja konferencji „włącz się na pr”, której organizatorem jest stowarzyszenie pr on. „organizatorzy przygotowują 20-minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez pr-owych oraz marketingowych ekspertów, na temat nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej oraz konkursów z nagrodami” – czytamy na stronie internetowej wydarzenia. zaprezentowano już pełny harmonogram konferencji, w ramach której odbędzie się 11 prelekcji. uczestnicy będą mogli wysłuchać m.in. wystąpienia magdaleny tokaj z instytutu monitorowania mediów , która opowie o tym, jak mierzyć efekty działań pr. urszula podraza z planet pr poprowadzi prelekcję o komunikacji kryzysowej, a jonasz wiercioch będzie mówił o komunikacji z millenialsami. pełny harmonogram konferencji jest dostępny na facebookowej stronie wydarzenia. organizatorzy, poza częścią wykładową, zaplanowali także panele dyskusyjne, w których udział wezmą zarówno prelegenci, jak i uczestnicy. więcej informacji o konferencji można znaleźć na stronie internetowej oraz na facebooku. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp).
Jutro, 24 kwietnia 2018 roku, w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbędzie się pierwsza edycja konferencji „Włącz się na PR”, której organizatorem jest Stowarzyszenie PR ON.
„Organizatorzy przygotowują 20-minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez PR-owych oraz marketingowych ekspertów, na temat nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. Widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej oraz konkursów z nagrodami” – czytamy na stronie internetowej wydarzenia.
Zaprezentowano już pełny harmonogram konferencji, w ramach której odbędzie się 11 prelekcji. Uczestnicy będą mogli wysłuchać m.in. wystąpienia Magdaleny Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów, która opowie o tym, jak mierzyć efekty działań PR. Urszula Podraza z Planet PR poprowadzi prelekcję o komunikacji kryzysowej, a Jonasz Wiercioch będzie mówił o komunikacji z millenialsami. Pełny harmonogram konferencji jest dostępny na facebookowej stronie wydarzenia.
Organizatorzy, poza częścią wykładową, zaplanowali także panele dyskusyjne, w których udział wezmą zarówno prelegenci, jak i uczestnicy.
Więcej informacji o konferencji można znaleźć na stronie internetowej oraz na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)