Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konkurs Biuletynów Firmowych – ostatni tydzień na zgłaszanie prac. jeszcze tylko do 19 lipca 2018 roku można zgłaszać prace do 18. edycji konkursu biuletynów firmowych. w tym roku pojawiły się nowe kategorie konkursowe: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów i partnerów oraz blog tematyczny. wprowadzono także poufność danych zawartych w zgłaszanych pracach zgodną z przepisami rodo. celem konkursu jest wyłonienie najlepszych biuletynów firmowych, biuletynów instytucji, projektów jednorazowych custom publishing, projektów elektronicznych (portali, blogów) oraz projektów multimedialnych (wideo), by za ich pomocą pokazać, w jaki sposób projekty te mogą realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych, edytorskich, wizualnych, dźwiękowych należy używać, by projekty te wyglądały profesjonalnie i mogły skutecznie docierać do odbiorców. w jury zasiądą: tomasz kościelny (przewodniczący) – dyrektor zarządzający agape, prof. nadzw. dr hab. artur krajewski – dyrektor artystyczny, akademia sztuk pięknych, karolina dulnik – ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka dulnik communico, zofia kościelna – dziennikarka i redaktor branży custom publishing, agnieszka madej – dyrektor wydawnicza agencji custom publishing agape, małgorzata żurniewicz-turno – grafik agencji custom publishing agape, oraz joanna chraniuk – redaktor prowadząca magazynu „papierniczy świat”. regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie. publikacje można zgłaszać za pośrednictwem formularza. wyniki konkursu zostaną ogłoszone 2 października 2018 roku. proto.pl jest patronem medialnym konkursu. (ak).
Jeszcze tylko do 19 lipca 2018 roku można zgłaszać prace do 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku pojawiły się nowe kategorie konkursowe: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów i partnerów oraz blog tematyczny. Wprowadzono także poufność danych zawartych w zgłaszanych pracach zgodną z przepisami RODO.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych biuletynów firmowych, biuletynów instytucji, projektów jednorazowych custom publishing, projektów elektronicznych (portali, blogów) oraz projektów multimedialnych (wideo), by za ich pomocą pokazać, w jaki sposób projekty te mogą realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych, edytorskich, wizualnych, dźwiękowych należy używać, by projekty te wyglądały profesjonalnie i mogły skutecznie docierać do odbiorców.
W jury zasiądą: Tomasz Kościelny (przewodniczący) – dyrektor zarządzający Agape, prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski – dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych, Karolina Dulnik – ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico, Zofia Kościelna – dziennikarka i redaktor branży custom publishing, Agnieszka Madej – dyrektor wydawnicza agencji custom publishing Agape, Małgorzata Żurniewicz-Turno – grafik agencji custom publishing Agape, oraz Joanna Chraniuk – redaktor prowadząca magazynu „Papierniczy Świat”.
Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie.
Publikacje można zgłaszać za pośrednictwem formularza.
Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 2 października 2018 roku.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (ak)