Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Trzecia edycja Kids Products Forum za nami. 26 i 27 września 2018 roku w warszawie odbyła się trzecia edycja kids products forum organizowanego przez blue business media. podczas konferencji uczestnicy dyskutowali o skutecznych kampaniach marketingowych i sprzedażowych w branży dziecięcej i parentingowej. wydarzenie rozpoczęło się wykładem motywacyjnym, który poprowadziła otylia jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu. uczestnicy pierwszego dnia konferencji wzięli udział także w panelu strategicznym prezesów, w którym dyskutowali marek czupryna z firmy komex (5, 10, 15), gianluca migliorisi z artsana (chicco) oraz monika chmielińska z polskiego stowarzyszenia branży zabawek i artykułów dziecięcych. kolejny panel dotyczył potencjału rynku dóbr luksusowych w polsce. wzięły w nim udział: zofia ślotała, stylistka i influencerka, właścicielka marki petite maison, bogna bojanowska, redaktor naczelna magazynu „mint”, anna świątkowska, producentka i właścicielka sklepu modne zabawki, oraz katarzyna gruszka-mierzwa z firmy mattel. uczestniczki panelu rozmawiały m.in. o najdroższej na świecie lalce barbie oraz o tym, ile polki są skłonne wydać na ubrania i wyprawkę dla dzieci. podczas drugiego dnia wydarzenia odbył się natomiast panel poświęcony propagowaniu edukacji i sportu, w którym uczestniczyły: anetta jaworska-rutkowska, która opowiedziała o konkursie propagującym czytelnictwo organizowanym przez sklepy biedronka, iwona ryniewicz z fundacji mbank, która wydała książkę „matematyka jest wszędzie”, maria deskur z wydawnictwa egmont oraz otylia jędrzejczak. drugi z paneli dyskusyjnych tego dnia poświęcony był tematyce zdrowego stylu życia. temat ten podjęły m.in. urszula kaczan i natalia palmowska z medfood group (familie.pl), natalia bielawska z firmy ekoubranka i magdalena kordaszewska (wyborrodzicow.pl, zabawka roku). czytaj też: youtube i marketing szeptany, czyli jak dotrzeć do najmłodszych konsumentów. podczas konferencji uczestnicy mogli zapoznać się także z case studies z obszaru marketingu i sprzedaży, które prezentowali m.in. przedstawiciele marek trefl, egmont czy abc kid, a także wziąć udział w warsztatach m.in. poświęconych mediom społecznościowym. proto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp).
26 i 27 września 2018 roku w Warszawie odbyła się trzecia edycja Kids Products Forum organizowanego przez Blue Business Media. Podczas konferencji uczestnicy dyskutowali o skutecznych kampaniach marketingowych i sprzedażowych w branży dziecięcej i parentingowej.
Wydarzenie rozpoczęło się wykładem motywacyjnym, który poprowadziła Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu. Uczestnicy pierwszego dnia konferencji wzięli udział także w panelu strategicznym prezesów, w którym dyskutowali Marek Czupryna z firmy Komex (5, 10, 15), Gianluca Migliorisi z Artsana (Chicco) oraz Monika Chmielińska z Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych.

Kolejny panel dotyczył potencjału rynku dóbr luksusowych w Polsce. Wzięły w nim udział: Zofia Ślotała, stylistka i influencerka, właścicielka marki Petite Maison, Bogna Bojanowska, redaktor naczelna magazynu „Mint”, Anna Świątkowska, producentka i właścicielka sklepu Modne Zabawki, oraz Katarzyna Gruszka-Mierzwa z firmy Mattel. Uczestniczki panelu rozmawiały m.in. o najdroższej na świecie lalce Barbie oraz o tym, ile Polki są skłonne wydać na ubrania i wyprawkę dla dzieci.
Podczas drugiego dnia wydarzenia odbył się natomiast panel poświęcony propagowaniu edukacji i sportu, w którym uczestniczyły: Anetta Jaworska-Rutkowska, która opowiedziała o konkursie propagującym czytelnictwo organizowanym przez sklepy Biedronka, Iwona Ryniewicz z Fundacji mBank, która wydała książkę „Matematyka jest wszędzie”, Maria Deskur z wydawnictwa Egmont oraz Otylia Jędrzejczak.

Drugi z paneli dyskusyjnych tego dnia poświęcony był tematyce zdrowego stylu życia. Temat ten podjęły m.in. Urszula Kaczan i Natalia Palmowska z MedFood Group (familie.pl), Natalia Bielawska z firmy Ekoubranka i Magdalena Kordaszewska (wyborrodzicow.pl, Zabawka Roku).
Czytaj też: YouTube i marketing szeptany, czyli jak dotrzeć do najmłodszych konsumentów
Podczas konferencji uczestnicy mogli zapoznać się także z case studies z obszaru marketingu i sprzedaży, które prezentowali m.in. przedstawiciele marek Trefl, Egmont czy ABC Kid, a także wziąć udział w warsztatach m.in. poświęconych mediom społecznościowym.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)