wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościInstytucja koordynująca działania promocyjne Polski

Instytucja koordynująca działania promocyjne Polski

Gazeta Prawna zamieszcza artykuł poświęcony promocji polskiej gospodarki za granicą. Trwają prace nad powołaniem nowej instytucji, Polskiej Agencji Handlu i Inwestycji Zagranicznych (PAHiZ), która miałaby stać się „lekarstwem na brak koordynacji działań promocyjnych” Polski. „Polska wydaje na promocję stanowczo za mało, dużo mniej, niż inne kraje, nawet te z naszego regionu” – mówi Jarosław Szczepankiewicz z Departamentu Promocji MSZ.
Szansą finansową dla przyszłych działań nowej instytucji może być zarezerwowany dla Polski przez Unię Europejską budżet na lata 2007 – 2013, który wynosi 67 mld euro.

Aktywny udział w promowaniu naszego kraju bierze również Fundacja Teraz Polska, która ogłosiła wczoraj kolejną, XVII już edycję Konkursu Polskiego Godła Promocyjnego. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł