niedziela, 21 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKonkurencja poprzez reputację

Konkurencja poprzez reputację

Magazyn Media i Marketing zamieścił artykuł Dominiki Maison poruszający temat reputacji. Autorka umiejscawia to pojęcie na pograniczu etyki i biznesu i wpisuje w szersze zagadnienie CSR-u. „Takie działania, gdy są podejmowane konsekwentnie, mogą przełożyć się na bardziej pozytywne postrzeganie firmy, a w konsekwencji bardziej przychylny stosunek do marek” – pisze Maison.
Autorka zwraca uwagę na proces zmian sposobu konkurowania ze sobą przedsiębiorstw. Jej zdaniem coraz częściej mniejsze znaczenie ma sam produkt i jego promocja niż reputacja jego producenta lub dystrybutora. „Wydaje się, że po etapie szukania przewagi konkurencyjnej poprzez pracę nad jakością produktów, a następnie po etapie walki z konkurencją poprzez budowanie określonych wizerunków marek kolejną fazą – którą zaczynamy teraz obserwować – jest faza tworzenia reputacji, czyli dobrego imienia firmy” – konkluduje autorka. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł