piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościEvent mój widzę ogromny

Event mój widzę ogromny

W magazynie Business Media można zapoznać się z tekstem poświęconym organizowaniu eventów. Według artykułu: „Dobrze zorganizowany event w oryginalny i niekonwencjonalny sposób prezentuje firmę i jej produkty, (…) a przede wszystkim służy integracji i zacieśnieniu więzi z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym”. Wydarzenie powinno na długo zapisać się w pamięci jego gości – dziennikarzy czy osób publicznych, wcześniej skutecznie zachęconych do wzięcia udziału w imprezie. Podczas przygotowań do eventu nie można zapomnieć o celu przedsięwzięcia i grupy, do której chce trafić organizator. Trzeba więc sporządzić scenariusz uwzględniając m.in. miejsce, czas, nagłośnienie, zaplecze techniczne i logistyczne, merytorykę spotkania, personel. Następnie należy ustalić budżet i pomyśleć o tym, kto mógłby przedsięwzięcie objąć patronatem merytorycznym i medialnym. W artykule wśród rodzajów eventów wymienia się m.in. „drzwi otwarte”, imprezy plenerowe, imprezy pracownicze, konferencje i seminaria, targi i wystawy. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj