Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Sposoby na kreatywność. Relacja z Imagination Day. „najlepszym sposobem na przepowiedzenie przyszłości jest jej stworzenie” – powiedział mark norcutt, creative director z londyńskiego oddziału saatchi & saatchi, podczas konferencji imagination day w warszawie zorganizowanej przez stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar. w swoim wystąpieniu, podobnie jak 11 innych prelegentów, norcutt przekonywał słuchaczy, że sposobów na kreatywność jest wiele, a najlepsze rezultaty daje ich łączenie. o twórczym podejściu do komunikacji opowiadano od samego rana. imagination day otworzyło wystąpienie macieja twardowskiego z agencji ogilvy & mather polska, prezentującego kampanię „do ostatniego drzewa” , która otrzymała 13 nagród podczas międzynarodowego festiwalu kreatywności cannes lions. twardowski pokazywał, jak pomysł odwzorowania puszczy białowieskiej w minecrafcie rozprzestrzeniał się w sieci wirusowo dzięki aktywności graczy. garść inspiracji przywieźli też liczni goście z zagranicy. dla przykładu, andrew popplestone, dyrektor kreatywny territory studio, opowiadał, jak inspirujące dla branży kreatywnej mogą być filmowe wizje przyszłości, takie jak „ghost in the shell” czy „ready: player one” – agencja popplestone’a brała udział w tworzeniu tych produkcji, dzięki czemu prelegent mógł pokazać kilka inspiracji zza kulis. rey andrade podczas wystąpienia na imagination day. o nowych technologiach padło ze sceny sporo słów: omur kula capan, dyrektor zarządzająca turecką agencją r/ga, pokazała case studies z działań wykorzystujących sztuczną inteligencję; bohb blair, global chief experience officer w starcom , radził słuchaczom, jak ich marki mogą odnaleźć się w świecie pełnym fałszywych informacji, a julia dolatova, creative director z geometry prague, chwaliła się projektem „touching masterpieces”, dzięki któremu osoby niewidome mogły dotknąć odwzorowanych cyfrowo dzieł sztuki. na imagination day nie zabrakło też tematów związanych z różnorodnością i niestandardowym podejściem w pracy – rey andrade z holenderskiej agencji 72andsunny opowiedział na przykład o specyfice pracy w międzynarodowym zespole, a leah juaymah mababangloob z lego zdradzała, dlaczego jeden dzień w roku wszyscy w jej firmie poświęcają na zabawę klockami. czytaj więcej: kreatywność ma wiele wspólnego z umiejętnością zabawy. rozmowa z leah juaymah mababangloob. „nie ma nic cenniejszego niż doświadczenie zdobyte przy tworzeniu nieszablonowych i innowacyjnych projektów” – komentował prelekcje paweł tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu skm sar. „każde z wystąpień dawało szansę na poszerzenie wiedzy o branży kreatywnej, możliwość zaczerpnięcia inspiracji oraz spojrzenia na swoją pracę z nowej perspektywy. właśnie dlatego po raz kolejny zorganizowaliśmy imagination day” – dodał organizator. 19 listopada 2018 roku odbyła się już ósma edycja wydarzenia. seminariów w złotych tarasach w warszawie słuchało ponad 700 osób. w ramach imagination day w całej polsce odbędą się jeszcze kinowe pokazy reklam nagrodzonych podczas festiwalu cannes lions. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mp). na zdjęciu głównym: bohb blair, global chief experience officer w starcom.
„Najlepszym sposobem na przepowiedzenie przyszłości jest jej stworzenie” – powiedział Mark Norcutt, Creative Director z londyńskiego oddziału Saatchi & Saatchi, podczas konferencji Imagination Day w Warszawie zorganizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W swoim wystąpieniu, podobnie jak 11 innych prelegentów, Norcutt przekonywał słuchaczy, że sposobów na kreatywność jest wiele, a najlepsze rezultaty daje ich łączenie.
O twórczym podejściu do komunikacji opowiadano od samego rana. Imagination Day otworzyło wystąpienie Macieja Twardowskiego z agencji Ogilvy & Mather Polska, prezentującego kampanię „Do ostatniego drzewa”, która otrzymała 13 nagród podczas międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions. Twardowski pokazywał, jak pomysł odwzorowania Puszczy Białowieskiej w Minecrafcie rozprzestrzeniał się w sieci wirusowo dzięki aktywności graczy. Garść inspiracji przywieźli też liczni goście z zagranicy. Dla przykładu, Andrew Popplestone, dyrektor kreatywny Territory Studio, opowiadał, jak inspirujące dla branży kreatywnej mogą być filmowe wizje przyszłości, takie jak „Ghost in the Shell” czy „Ready: Player One” – agencja Popplestone’a brała udział w tworzeniu tych produkcji, dzięki czemu prelegent mógł pokazać kilka inspiracji zza kulis.
Rey Andrade podczas wystąpienia na Imagination Day
O nowych technologiach padło ze sceny sporo słów: Omur Kula Capan, dyrektor zarządzająca turecką agencją R/GA, pokazała case studies z działań wykorzystujących sztuczną inteligencję; Bohb Blair, Global Chief Experience Officer w Starcom, radził słuchaczom, jak ich marki mogą odnaleźć się w świecie pełnym fałszywych informacji, a Julia Dolatova, Creative Director z Geometry Prague, chwaliła się projektem „Touching masterpieces”, dzięki któremu osoby niewidome mogły dotknąć odwzorowanych cyfrowo dzieł sztuki.
Na Imagination Day nie zabrakło też tematów związanych z różnorodnością i niestandardowym podejściem w pracy – Rey Andrade z holenderskiej agencji 72andSunny opowiedział na przykład o specyfice pracy w międzynarodowym zespole, a Leah Juaymah Mababangloob z LEGO zdradzała, dlaczego jeden dzień w roku wszyscy w jej firmie poświęcają na zabawę klockami.
„Nie ma nic cenniejszego niż doświadczenie zdobyte przy tworzeniu nieszablonowych i innowacyjnych projektów” – komentował prelekcje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR. „Każde z wystąpień dawało szansę na poszerzenie wiedzy o branży kreatywnej, możliwość zaczerpnięcia inspiracji oraz spojrzenia na swoją pracę z nowej perspektywy. Właśnie dlatego po raz kolejny zorganizowaliśmy Imagination Day” – dodał organizator.
19 listopada 2018 roku odbyła się już ósma edycja wydarzenia. Seminariów w Złotych Tarasach w Warszawie słuchało ponad 700 osób. W ramach Imagination Day w całej Polsce odbędą się jeszcze kinowe pokazy reklam nagrodzonych podczas festiwalu Cannes Lions.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mp)
Na zdjęciu głównym: Bohb Blair, Global Chief Experience Officer w Starcom
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Sposoby na kreatywność. Relacja z Imagination Day. „najlepszym sposobem na przepowiedzenie przyszłości jest jej stworzenie” – powiedział mark norcutt, creative director z londyńskiego oddziału saatchi & saatchi, podczas konferencji imagination day w warszawie zorganizowanej przez stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar. w swoim wystąpieniu, podobnie jak 11 innych prelegentów, norcutt przekonywał słuchaczy, że sposobów na kreatywność jest wiele, a najlepsze rezultaty daje ich łączenie. o twórczym podejściu do komunikacji opowiadano od samego rana. imagination day otworzyło wystąpienie macieja twardowskiego z agencji ogilvy & mather polska, prezentującego kampanię „do ostatniego drzewa” , która otrzymała 13 nagród podczas międzynarodowego festiwalu kreatywności cannes lions. twardowski pokazywał, jak pomysł odwzorowania puszczy białowieskiej w minecrafcie rozprzestrzeniał się w sieci wirusowo dzięki aktywności graczy. garść inspiracji przywieźli też liczni goście z zagranicy. dla przykładu, andrew popplestone, dyrektor kreatywny territory studio, opowiadał, jak inspirujące dla branży kreatywnej mogą być filmowe wizje przyszłości, takie jak „ghost in the shell” czy „ready: player one” – agencja popplestone’a brała udział w tworzeniu tych produkcji, dzięki czemu prelegent mógł pokazać kilka inspiracji zza kulis. rey andrade podczas wystąpienia na imagination day. o nowych technologiach padło ze sceny sporo słów: omur kula capan, dyrektor zarządzająca turecką agencją r/ga, pokazała case studies z działań wykorzystujących sztuczną inteligencję; bohb blair, global chief experience officer w starcom , radził słuchaczom, jak ich marki mogą odnaleźć się w świecie pełnym fałszywych informacji, a julia dolatova, creative director z geometry prague, chwaliła się projektem „touching masterpieces”, dzięki któremu osoby niewidome mogły dotknąć odwzorowanych cyfrowo dzieł sztuki. na imagination day nie zabrakło też tematów związanych z różnorodnością i niestandardowym podejściem w pracy – rey andrade z holenderskiej agencji 72andsunny opowiedział na przykład o specyfice pracy w międzynarodowym zespole, a leah juaymah mababangloob z lego zdradzała, dlaczego jeden dzień w roku wszyscy w jej firmie poświęcają na zabawę klockami. czytaj więcej: kreatywność ma wiele wspólnego z umiejętnością zabawy. rozmowa z leah juaymah mababangloob. „nie ma nic cenniejszego niż doświadczenie zdobyte przy tworzeniu nieszablonowych i innowacyjnych projektów” – komentował prelekcje paweł tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu skm sar. „każde z wystąpień dawało szansę na poszerzenie wiedzy o branży kreatywnej, możliwość zaczerpnięcia inspiracji oraz spojrzenia na swoją pracę z nowej perspektywy. właśnie dlatego po raz kolejny zorganizowaliśmy imagination day” – dodał organizator. 19 listopada 2018 roku odbyła się już ósma edycja wydarzenia. seminariów w złotych tarasach w warszawie słuchało ponad 700 osób. w ramach imagination day w całej polsce odbędą się jeszcze kinowe pokazy reklam nagrodzonych podczas festiwalu cannes lions. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mp). na zdjęciu głównym: bohb blair, global chief experience officer w starcom.