Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ostatni moment na zgłoszenia. „PR-day” już 13 czerwca w Warszawie. o wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji będzie mowa już w czwartek, 13 czerwca 2019 roku, podczas konferencji szkoleniowej „pr-day”. w czasie wydarzenia poruszone zostaną tematy takie jak: odpowiedzialność komunikacyjna pr-owca, przeprowadzenie audytu marki, wycena usług public relations, współpraca z influencerami, nowe technologie i obejmujące je prawo oraz customer experience kontra pr. o tym, jak skutecznie prowadzić działania pr zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym, opowie karolina borkowska-bylicka, wiceprezes zarządu agencji public dialog. będzie mówiła m.in. o umiejętnym wykorzystywaniu kodeksu dobrych praktyk, deklaracji sztokholmskiej icco, deklaracji helsińskiej icco oraz prawa prasowego do prowadzenia rzetelnej i odpowiedzialnej komunikacji. powie także, na co powinien uważać pr-owiec podczas realizowania działań komunikacyjnych i jakich błędów powinien się wystrzegać. mariusz sokołowski, były wieloletni rzecznik prasowy komendanta głównego policji, a obecnie współwłaściciel agencji r4s, powie z kolei, jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki. omówi m.in. znaczenie pracowników w budowaniu reputacji firmy oraz to, jak poprawić nadszarpnięty wizerunek firmy zanim wybuchnie kryzys. maria buszman, prezes firmy buszman. komunikacja doradztwo badania strategie oraz wykładowca uniwersytetu ekonomicznego w katowicach, przedstawi natomiast zagadnienie wyceny działań pr. powie, jak wyceniać usługi public relations, aby agencja zdobyła klienta, ale pozostała konkurencyjna na rynku, co jest podstawą do wyceny usług pr i jaką strategię cenową wybrać, aby uniknąć nieporozumień podczas wypłaty wynagrodzenia. o prawnych aspektach pracy pr-owca i wykorzystaniu nowych technologii, ochronie wizerunku, wdrożeniu rodo w agencji pr oraz przechowywaniu, przetwarzaniu i ochronie danych osobowych będą mówili z kolei przedstawiciele kancelarii łaszczuk i wspólnicy – marek korcz, partner, oraz agnieszka zwierzyńska, senior associate. zofia bugajna-kasdepke, członkini zarządu msl, przedstawi natomiast zagadnienie „customer experience vs. pr”. powie m.in., jak pozytywne doświadczenia klientów (cx) wpływają na ich lojalność wobec marki i jej wizerunek. wydarzenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się działaniami public relations w firmach, przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek swojej firmy czy studentów i absolwentów kierunków związanych z pr-em, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnej komunikacji. konferencja odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w hotelu airport okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w warszawie. organizatorem wydarzenia jest magazyn online marketing. więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb).
O wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji będzie mowa już w czwartek, 13 czerwca 2019 roku, podczas konferencji szkoleniowej „PR-day”.
W czasie wydarzenia poruszone zostaną tematy takie jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, przeprowadzenie audytu marki, wycena usług public relations, współpraca z influencerami, nowe technologie i obejmujące je prawo oraz customer experience kontra PR.
O tym, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym, opowie Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezes zarządu agencji Public Dialog. Będzie mówiła m.in. o umiejętnym wykorzystywaniu Kodeksu Dobrych Praktyk, Deklaracji Sztokholmskiej ICCO, Deklaracji Helsińskiej ICCO oraz Prawa Prasowego do prowadzenia rzetelnej i odpowiedzialnej komunikacji. Powie także, na co powinien uważać PR-owiec podczas realizowania działań komunikacyjnych i jakich błędów powinien się wystrzegać.

Mariusz Sokołowski, były wieloletni rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, a obecnie współwłaściciel agencji R4S, powie z kolei, jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki. Omówi m.in. znaczenie pracowników w budowaniu reputacji firmy oraz to, jak poprawić nadszarpnięty wizerunek firmy zanim wybuchnie kryzys.

Maria Buszman, prezes firmy Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, przedstawi natomiast zagadnienie wyceny działań PR. Powie, jak wyceniać usługi public relations, aby agencja zdobyła klienta, ale pozostała konkurencyjna na rynku, co jest podstawą do wyceny usług PR i jaką strategię cenową wybrać, aby uniknąć nieporozumień podczas wypłaty wynagrodzenia.
O prawnych aspektach pracy PR-owca i wykorzystaniu nowych technologii, ochronie wizerunku, wdrożeniu RODO w agencji PR oraz przechowywaniu, przetwarzaniu i ochronie danych osobowych będą mówili z kolei przedstawiciele kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy – Marek Korcz, partner, oraz Agnieszka Zwierzyńska, Senior Associate.
Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu MSL, przedstawi natomiast zagadnienie „customer experience vs. PR”. Powie m.in., jak pozytywne doświadczenia klientów (CX) wpływają na ich lojalność wobec marki i jej wizerunek.

Wydarzenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się działaniami public relations w firmach, przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek swojej firmy czy studentów i absolwentów kierunków związanych z PR-em, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnej komunikacji.
Konferencja odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w Hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest magazyn Online Marketing. Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)