niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPolski wizerunek bezbudżetowy?

Polski wizerunek bezbudżetowy?

„Świat kojarzy nas z teletubisiami, które nie wierzą w teorię ewolucji” – piszą autorzy artykułu zamieszczonego w Metrze warszawskim. Olga Sobolewska i Michał Stangret porównują zaangażowanie polskich władz w kształtowanie wizerunku kraju ze standardami światowymi. Zestawienie to nie wychodzi korzystnie dla tych pierwszych.
Budżety, jakie większość państw przeznacza na swoją promocję są bardzo okazałe, w Polsce jest jednak inaczej. „Rok temu – zaraz po »aferze kartoflanej«- stworzono urząd, który miał się wreszcie zająć sprawami związanymi z promocją i ochroną dobrego imienia Polski w świecie” piszą autorzy.
Jak swoją rolę widzi przedstawiciel tego urzędu, Robert Szaniawski? „Moje sprawowanie tej funkcji widzę w ten sposób, że będę używał technik bezkosztowych. W zespole mamy dwie osoby i nie mamy budżetu. Patrząc realnie na to, co mogę zrobić, to planuję stworzyć bazę danych dziennikarzy, którzy piszą o Polsce i którzy się Polską interesują, z którymi będę korespondować”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj