O drodze biznesowej Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna, można przeczytać w Newsweeku. Agencję DougFaberFamily założyli w bardzo młodym wieku (Olechowski miał wtedy 19 lat), a ich celem było „stworzenie mocnej grupy komunikacji marketingowej o czysto polskim kapitale, która będzie liczyła się w Europie”.
Kolejnymi etapami rozwoju ich interesów były firmy: EmLab (marketing doświadczalny), Adworks (marketing bezpośredni) i Goodwill PR (public relations). W artykule sukces młodych biznesmenów komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, „Tak silną pozycję zdobyli ze względu na rozsądek biznesowy”. Sam Olechowski stwierdza, że „Klient musi mieć pewność, że każda jego złotówka jest wydawana mądrze, i musi widzieć wymierne efekty działań komunikacyjnych w postaci wzrostu sprzedaży promowanego produktu”. (psp)


