Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Ile warta jest tęczowa złotówka?”. Prezentacja wyników już 13 czerwca. 13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w klubie la pose w warszawie odbędzie się prezentacja cząstkowych wyników badania „ile warta jest tęczowa złotówka?”. badanie „ile warta jest tęczowa złotówka?” jest ogólnopolskim badaniem siły zakupowej osób lgbtqia+, które pokazuje m.in., w jakich branżach pracują członkowie tej społeczności i czy rzeczywiście zarobki w tęczowej społeczności są wyższe niż średnia krajowa. jak ujawniają autorzy inicjatywy, 39 proc. badanych ocenia swoją sytuację materialną jako dobrą, a tylko 2 proc. jako złą. u 29 proc. ankietowanych sytuacja materialna nie zmieniła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. co więcej, aż 63 proc. respondentów deklaruje, że chętniej kupuje produkty reklamowane jako te dla lgbtqia+. „badanie jest arcyciekawe, bo nie dotyczy tylko kwestii stricte tęczowych pieniędzy, pytamy również szerzej o sytuację materialną. to wyśmienite dane, które już pokazują, że nie tylko warto inwestować w marketing skierowany do osób nieheteronormatywnych, ale pomagają też zobaczyć tę społeczność. kim są, co jest dla nich ważne, co posiadają i gdzie pracują. każdy wyciągnie z tych danych coś dla siebie” – mówi monika czaplicka, szefowa agencji wobuzz i współautorka badania. tego samego wieczoru odbędzie się również prelekcja i panel dyskusyjny. wydarzenie jest częścią obchodów miesiąca równości w warszawie, a patronat nad nim objęła parada równości. żeby wziąć udział w spotkaniu, trzeba pobrać bezpłatną wejściówkę tutaj. pełny raport i wyniki badania będą dostępne na przełomie września i października 2023 roku. (zd).
13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w Klubie La Pose w Warszawie odbędzie się prezentacja cząstkowych wyników badania „Ile warta jest tęczowa złotówka?”.
Badanie „Ile warta jest tęczowa złotówka?” jest ogólnopolskim badaniem siły zakupowej osób LGBTQIA+, które pokazuje m.in., w jakich branżach pracują członkowie tej społeczności i czy rzeczywiście zarobki w tęczowej społeczności są wyższe niż średnia krajowa.
Jak ujawniają autorzy inicjatywy, 39 proc. badanych ocenia swoją sytuację materialną jako dobrą, a tylko 2 proc. jako złą. U 29 proc. ankietowanych sytuacja materialna nie zmieniła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Co więcej, aż 63 proc. respondentów deklaruje, że chętniej kupuje produkty reklamowane jako te dla LGBTQIA+.
„Badanie jest arcyciekawe, bo nie dotyczy tylko kwestii stricte tęczowych pieniędzy, pytamy również szerzej o sytuację materialną. To wyśmienite dane, które już pokazują, że nie tylko warto inwestować w marketing skierowany do osób nieheteronormatywnych, ale pomagają też zobaczyć tę społeczność. Kim są, co jest dla nich ważne, co posiadają i gdzie pracują. Każdy wyciągnie z tych danych coś dla siebie” – mówi Monika Czaplicka, szefowa agencji Wobuzz i współautorka badania.
Tego samego wieczoru odbędzie się również prelekcja i panel dyskusyjny.
Wydarzenie jest częścią obchodów Miesiąca Równości w Warszawie, a patronat nad nim objęła Parada Równości.
Żeby wziąć udział w spotkaniu, trzeba pobrać bezpłatną wejściówkę tutaj.
Pełny raport i wyniki badania będą dostępne na przełomie września i października 2023 roku. (zd)