Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Już 10 kwietnia poznamy laureatów konkursu AD Wo/Man Roku 2023! zbliża się gala konkursu ad wo/man roku, czyli plebiscytu organizowanego przez magazyn „press”, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie. zwycięzcy 12. edycji zostaną ogłoszeni 10 kwietnia 2024 roku. w tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji pr oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z pięciu list w kategoriach: agencje mediowe, agencje reklamowe, studia produkcyjne, agencje pr oraz young. w kategorii agencje pr w gronie nominowanych znaleźli się:. • sebastian hejnowski, ceo sec newgate cee. • anna simon, ceo komunikacja plus pr. • katarzyna życińska, prezeska 38 content communication. • łukasz kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego msl. • agata zeman, dyrektorka zarządzająca 24/7communication. branżę pr wśród nominowanych reprezentuje także martyna dałkowska, junior pr consultant w big picture, nominowana w kategorii young. z całą grupą nominowanych można zapoznać się na stronie. przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „press” zaprosił 109 ekspertów wyłonionych spośród przedstawicieli branży, w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm, o wskazanie osób, które ich zdaniem zasługują na tytuł ad wo/man roku 2023. spośród nich dziennikarze „press” i „presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem sporządzili listy nominowanych. pod uwagę wzięli ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów oraz liczbę wskazań fachowców. każda z uczestniczących w plebiscycie firm mogła głosować na jedną, dwie lub trzy osoby, wybierając je z pięciu list nominowanych, przyznając im odpowiednią liczbę punktów. podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda ad marketer roku – tytuł przyznawany za: sukces w biznesie marketingowym; innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu; przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. po raz drugi natomiast wręczona zostanie nagroda w kategorii young. tytuł ten otrzymuje osoba, która nie ukończyła 35 lat, pracuje w agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji pr lub studiu produkcyjnym, a w okresie objętym regulaminem konkursu wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w pracy zawodowej i/lub jest twórczynią/twórcą albo liderką/em ważnych projektów społecznych, np. charytatywnych, równościowych, ekologicznych czy z obszarów esg. ogłoszenie wyników odbędzie się 10 kwietnia 2024 roku o godzinie 19:30 w centrum kreatywności targowa w warszawie. laureaci zostaną także ogłoszeni w kanałach społecznościowych konkursu. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Zbliża się gala konkursu AD Wo/Man Roku, czyli plebiscytu organizowanego przez magazyn „Press”, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie. Zwycięzcy 12. edycji zostaną ogłoszeni 10 kwietnia 2024 roku.
W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.
W kategorii Agencje PR w gronie nominowanych znaleźli się:
• Sebastian Hejnowski, CEO SEC Newgate CEE
• Anna Simon, CEO Komunikacja Plus PR
• Katarzyna Życińska, prezeska 38 Content Communication
• Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL
• Agata Zeman, dyrektorka zarządzająca 24/7Communication
Branżę PR wśród nominowanych reprezentuje także Martyna Dałkowska, Junior PR Consultant w Big Picture, nominowana w kategorii Young.
Z całą grupą nominowanych można zapoznać się na stronie.
Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” zaprosił 109 ekspertów wyłonionych spośród przedstawicieli branży, w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm, o wskazanie osób, które ich zdaniem zasługują na tytuł AD Wo/Man Roku 2023. Spośród nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem sporządzili listy nominowanych. Pod uwagę wzięli ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów oraz liczbę wskazań fachowców.
Każda z uczestniczących w plebiscycie firm mogła głosować na jedną, dwie lub trzy osoby, wybierając je z pięciu list nominowanych, przyznając im odpowiednią liczbę punktów.
Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku – tytuł przyznawany za: sukces w biznesie marketingowym; innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu; przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
Po raz drugi natomiast wręczona zostanie nagroda w kategorii Young. Tytuł ten otrzymuje osoba, która nie ukończyła 35 lat, pracuje w agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR lub studiu produkcyjnym, a w okresie objętym regulaminem konkursu wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w pracy zawodowej i/lub jest twórczynią/twórcą albo liderką/em ważnych projektów społecznych, np. charytatywnych, równościowych, ekologicznych czy z obszarów ESG.
Ogłoszenie wyników odbędzie się 10 kwietnia 2024 roku o godzinie 19:30 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
Laureaci zostaną także ogłoszeni w kanałach społecznościowych konkursu.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.