Dziennik informuje, że władze Warszawy po kilku spektakularnych wpadkach promocyjnych wyciągnęły wreszcie wnioski i rozpoczęły kampanię promocyjną w najczęściej oglądanej telewizji na świecie.
Jak pisze Bartosz Bator, magistrat zamówił profesjonalne badania marki. Wynikło z niego, że w powszechnej świadomości funkcjonuje jedynie nazwa miasta, ale nic się z nią nie kojarzy, uzupełnia Katarzyna Ratajczak dyrektor biura promocji.
Aby to zmienić, władze Warszawy zdecydowały się wyemitować dziesięciosekundowe reklamy w telewizji CNN, w których miasto występuje jako sponsor prognozy pogody, pisze Bator. Jacek Jakubczyk z ITBC Communications przekonuje, że spot reklamowy przed prognozą pogody to doskonały pomysł, ponieważ „oglądamy ją po to, żeby zaplanować urlop”. Podobnego zdania jest Piotr Czarnowski, jednak żałuje on, że reklama w CNN to tylko jednorazowa akcja, a nie element szerszej kampanii.
W spocie, który zostanie wyemitowany 250 razy, pojawiają się dwa oblicza miasta – biznesowe i historyczne. Obejrzeć go będzie można do 15 czerwca w czasie najlepszej oglądalności, czytamy w tekście.(ał)


