niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościO public relations wśród prawników

O public relations wśród prawników

Wizerunek kancelarii prawnych wynika z etosu zawodu prawnika, z wartości, jakie za tym zawodem stoją, pisze na łamach dodatku Gazety Prawnej Krzysztof Wierzbowski, partner zarządzający kancelarią Wierzbowski Eversheds. Jego zdaniem na obraz kancelarii składa się także to, w jaki sposób pracujący tam prawnicy prowadzą dialog z klientami.

Zdaniem Wierzbowskiego podstawowymi wartościami każdego prawnika, składającymi się na etos tego zawodu, a jednocześnie przekładającymi się na wizerunek firmy są: rzetelność wobec klienta, poszanowanie tajemnicy zawodowej i niezależności. Kancelaria zawsze powinna pamiętać o tych wartościach, zwłaszcza podczas podejmowania decyzji o wyborze odpowiednich narzędzi marketingowych i PR-owskich do obsługi klienta.

Ważne jest również to, aby prowadzić działalność promocyjną usług prawnych, jednocześnie nie szkodząc godności zawodu ani interesom klientów, pisze specjalista. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj