piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZ Apple do Microsoft

Z Apple do Microsoft

Jak informuje Forbes iPod i iPhone, oraz inne produkty firmy Apple, stały się kultowymi gadżetami młodego pokolenia, podczas gdy Microsoft ma wizerunek nudnego monopolisty.

Złą passę komputerowego giganta ma przerwać Alex Bogusky, współzałożyciel agencji reklamowej Crispin Porter + Bogusky, która odniosła sukces dzięki akcjom marketingowym dla Apple’a. „To Bogusky jako pierwszy uświadomił Amerykanom, że Apple jest cool, a Microsoft jest dla sztywniaków” – przekonuje autorka artykułu Katarzyna Dębek. Dodaje także, że teraz przez Bogusky’im stoi nowe wyzwanie, bo podpisał z firmą Microsoft kontrakt reklamowy na 300 mln. dol. i może udać mu się osiągnąć jego cały miliardowy roczny budżet reklamowy.(mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł