Polska Gazeta Krakowska informuje, że PKP stara się poprawić wizerunek krakowskiego dworca kolejowego. Jak wynika z opinii pasażerów pytanych przez Gazetę, kolej czeka wiele pracy nad obrazem dworca i jakością oferowanych tam usług.
W celu zwiększenia zadowolenia użytkowników krakowskiej stacji, PKP wydało ankietę, która ma pomóc zarządzającym dworcem odpowiedzieć na pytanie, jakich zmian oczekują podróżni i pracownicy dworca, pisze Piotr Odorczuk. Zdaniem niektórych pieniądze na badanie zostały wydane na próżno. „Nie trzeba przygotowywać żadnej ankiety, wystarczy się przejść. Poprawić należy wszystko”, mówią podróżni.
Problemem wskazywanym przez rozmówców Gazety jest także to, że pytania ankiety są tak ogólne, że z wyników badania nie da się wyciągnąć jednoznacznych wniosków. Na jej podstawie, zdaniem podróżnych, trudno będzie poprawić wizerunek stacji, pisze dziennikarz.(ał)


