niedziela, 7 grudnia, 2025

Nic do zarzucenia

Gazeta Wyborcza Kraków relacjonuje debatę środowiska biznesowego na temat rozwoju i promocji Krakowa. Z rozmowy wynika, że przyszłość starej stolicy oczami lokalnego biznesu jawi się optymistycznie.

„Kraków nie ma sobie nic do zarzucenia”, mówi Andrew Hallam, z Sputh Poland Business Network. Jego zdaniem w mieście jest znacznie mniej niedoskonałości niż osiągnięć. Natomiast Marta Donhefner-Wojtkiewicz uważa, że Kraków przez inwestorów jest postrzegany jako miejsce „stabilne i bezpieczne” ze względu na wysokiej jakości kapitał ludzki.

Wszystkie wspomniane atuty miasta powinien uwzględniać plan promocji Krakowa, tłumaczy z kolei Agnieszka Libura z Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej. „Nie można promować się w ciemno i kierować wielu niespójnych przekazów na oślep i do wszystkich”, zaznacza Libura.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj