Nie milkną echa komentarzy na temat rozpoczętej ostatnio kampanii promocyjnej Górnego Śląska, a tymczasem do promocji szykuje się Dolny Śląsk, czytamy w Gazecie Wyborczej Wrocław. Przygotowaniami strategii zajmuje się Grupa Eskadra, a Dolny Śląsk – zgodnie z pomysłem agencji – promować ma się w tajemniczy sposób, relacjonuje dziennikarka Lucyna Róg.
Jak czytamy w tekście, tajemniczość ma duży potencjał promocyjny. Zdaniem Mateusza Zmyślonego Dolny Śląsk jako jedyne województwo w Polsce słynie z tajemnic. Marka regionu „sekretów i zagadek” – jak mówią przedstawiciele agencji – ma być adresowana do ludzi o duszach odkrywców i poszukiwaczy przygód. A głównym sposobem na wypromowanie Dolnego Śląska będzie marketing szeptany, czytamy.(ał)
Przeczytaj, jak media w zeszłym roku oceniały strategię Eskadry dla jednego ze śląskich miast – Opola.
Komentarz odnosi się do poprzedniej wersji tekstu, za błąd przepraszamy.


