Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kto ma najlepsze hasło promocyjne? w rzeczpospolitej ukazał się artykuł na temat rankingu haseł promujących polskie miasta i regiony. na zlecenie gazety gfk polonia zapytała polaków, które slogany najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie. jak informuje jarosław kałucki, autor artykułu, bezkonkurencyjnie wygrało hasło zaproponowane przez pracowników biura prasowego marszałka województwa warmińsko-mazurskiego „mazury – cud natury”. zaraz po nim uplasowały się hasła przygotowane przez kraków, wrocław czy gdańsk. na drugim biegunie rankingu pojawiają się slogany promujące śląsk, małopolskę czy białystok. wiesław gałązka w komentarzu do rankingu zaznacza, że dobre hasło promocyjne to „kwintesencja oferty, ujmująca ją w sposób lapidarny, ale przekonujący i wywołujący pozytywne emocje”. do takich haseł zalicza on te zaproponowane przez toruń „gotyk na dotyk”, „mazury – cud natury”, czy też „świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. specjalista zauważa, że hasła zaproponowane przez duże miasta takie jak kraków, wrocław, czy gdańsk wysokie miejsce w rankingach zawdzięczają swoim nazwom, które wywołują u turystów konkretne skojarzenia. do słabych haseł zalicza on takie jak „poznań – miasto know how”, „tarnów – polski biegun ciepła”, czy też „częstochowa to dobre miasto”. (mk) więcej o rankingu możesz przeczytać tutaj.
W Rzeczpospolitej ukazał się artykuł na temat rankingu haseł promujących polskie miasta i regiony. Na zlecenie gazety GfK Polonia zapytała Polaków, które slogany najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie. Jak informuje Jarosław Kałucki, autor artykułu, bezkonkurencyjnie wygrało hasło zaproponowane przez pracowników biura prasowego marszałka województwa warmińsko-mazurskiego „Mazury – cud natury”. Zaraz po nim uplasowały się hasła przygotowane przez Kraków, Wrocław czy Gdańsk. Na drugim biegunie rankingu pojawiają się slogany promujące Śląsk, Małopolskę czy Białystok.
Wiesław Gałązka w komentarzu do rankingu zaznacza, że dobre hasło promocyjne to „kwintesencja oferty, ujmująca ją w sposób lapidarny, ale przekonujący i wywołujący pozytywne emocje”. Do takich haseł zalicza on te zaproponowane przez Toruń „Gotyk na dotyk”, „Mazury – cud natury”, czy też „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Specjalista zauważa, że hasła zaproponowane przez duże miasta takie jak Kraków, Wrocław, czy Gdańsk wysokie miejsce w rankingach zawdzięczają swoim nazwom, które wywołują u turystów konkretne skojarzenia. Do słabych haseł zalicza on takie jak „Poznań – miasto know how”, „Tarnów – polski biegun ciepła”, czy też „Częstochowa to dobre miasto”. (mk)
Więcej o rankingu możesz przeczytać tutaj