Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 12 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościNajważniejsze, by wzbudzić potrzebę

Najważniejsze, by wzbudzić potrzebę

„Skuteczna reklama społeczna, jako narzędzie kampanii, powinna spełniać takie same zasady jak kampania komercyjna – przyciągać uwagę, zainteresować, wzbudzać potrzebę i skłonić do określonego działania – pisze na łamach magazynu Pro-KREACJA Paweł Prochenko z Fundacji Komunikacji Społecznej.

Autor zaznacza, że w kampanii społecznej reklama i PR są bliższe sobie niż w kampaniach komercyjnych. Zauważa, że w przypadku marketingu społecznego produktem jest określona zmiana postaw, jaką pragniemy osiągnąć, a kampania społeczna ma szanse być jej promocją. Autor dostrzega również, że kampanie społeczne, które wyłącznie komunikują problem, są nieskuteczne. Ważne jest, według autora, by wzbudzić u odbiorcy potrzebę, na której nam zależy i wskazać mu, co powinien zrobić, by ją zrealizować.(mk)

 

W marcowym wydaniu Pro-KREACJI znajdą Państwo również cenne rady dotyczące właściwej komunikacji z klientem przez Internet oraz wskazówki na temat projektowania gadżetów reklamowych. Jak co miesiąc na stronach „Eventy” przedstawiono najciekawsze wydarzenia branżowe – tym razem są to fotorelacje oraz opinie uczestników targów RemaDays oraz PSI. Uwagę przykuwa także temat z okładki: magia opakowań.

Więcej na stronie

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj