„Pracodawca czy tego chce czy nie, zawsze posiada jakiś wizerunek. Często nawet sam nie zdaje sobie z tego sprawy. Budują go zazwyczaj nieświadomie sami pracownicy” – zaznaczył w niedawnym wywiadzie z PRoto.pl Piotr Ruszowski z PricewaterhouseCoopers. Rzeczpospolita pisze natomiast o opiniach dotyczących pracodawców, które zamieszczają w sieci pracownicy.
Jak zaznacza autor artykułu, w sieci można znaleźć opinie o prawie każdej firmie i często są one negatywne. Dowiodła tego analiza wpisów pojawiających się na pracowniczych forach, przeprowadzona przez firmę RR Communication Consulting. Wynika z niej, że krytyczne opinie stanowią 44 proc. wszystkich przeanalizowanych wpisów. Jak podaje Rzeczpospolita, dotyczą one przeważnie planów i strategii firm, kadry kierowniczej, wewnętrznych procedur oraz współpracowników, choć pracownicy skarżą się także na wysokość wynagrodzeń, działania związków zawodowych i awanse. (ks)


