Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Promocja samorządów coraz droższa. kampanie wizerunkowe polskich miast, województw, powiatów i gmin okażą się o 15 proc. droższe niż w ubiegłym roku – czytamy w rzeczpospolitej. zdaniem ekspertów polskie samorządy coraz chętniej starają się poprawiać własny wizerunek. według prognoz w tym roku najwięcej pieniędzy na promocję przeznaczą miasta (prawie 270 mln zł) i gminy (250 mln zł). największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym (o ponad jedną trzecią) odnotują województwa. w ramach wydatków na promocję samorządy sfinansują nie tylko kampanie reklamowe w internecie i telewizji, ale również imprezy samorządowe, różnego typu wydawnictwa, udział w targach itd. wśród miast, które przeprowadziły w tym roku najdroższe i najbardziej spektakularne akcje promocyjne, rzeczpospolita wymienia poznań, gliwice i kielce. (iw).
Kampanie wizerunkowe polskich miast, województw, powiatów i gmin okażą się o 15 proc. droższe niż w ubiegłym roku – czytamy w Rzeczpospolitej.
Zdaniem ekspertów polskie samorządy coraz chętniej starają się poprawiać własny wizerunek. Według prognoz w tym roku najwięcej pieniędzy na promocję przeznaczą miasta (prawie 270 mln zł) i gminy (250 mln zł). Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym (o ponad jedną trzecią) odnotują województwa.
W ramach wydatków na promocję samorządy sfinansują nie tylko kampanie reklamowe w Internecie i telewizji, ale również imprezy samorządowe, różnego typu wydawnictwa, udział w targach itd.
Wśród miast, które przeprowadziły w tym roku najdroższe i najbardziej spektakularne akcje promocyjne, Rzeczpospolita wymienia Poznań, Gliwice i Kielce. (iw)