piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPR wciąż lekceważy social media

PR wciąż lekceważy social media

„Tylko  30 proc. Polskich PR-owców regularnie monitoruje media społecznościowe. Ponadto jedynie co czwarty specjalista od komunikacji uczestniczył w szkoleniu z korzystania z social mediów” – informuje  Puls Biznesu.

Jak czytamy, podczas gdy w Wielkiej Brytanii czy USA prowadzenie PR jest równoznaczne z aktywnością na Facebooku czy Twitterze, polskie firmy dopiero odkrywają potencjał social media Na działanie społecznościowe w sieci przeznaczają zaledwie jedną dziesiątą budżetu na promocję. „Większość marketerów ma problem z oceną skuteczności takich działań” – mówi na łamach PB Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej Think Kong.

Zdaniem cytowanego przez Puls Biznesu Jona Silka, autorytetu w dziedzinie cyfrowego marketingu, w budowę wizerunku firmy w mediach społecznościowych trzeba zainwestować, i to niemało.  Zaniechanie tego typu działań grozi jednak wizerunkowym kryzysem. Ekspert zauważa również, że powstały już pierwsze narzędzia do profesjonalnej oceny skuteczności akcji w social mediach. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj