Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Przegląd kampanii społecznych 2010. mijający rok obfitował w przeróżne kampanie społeczne. podejmowano tematy dotyczące bezpieczeństwa najmłodszych, równego traktowania osób starszych i niepełnosprawnych, problemów zdrowotnych i profilaktyki, zwierząt oraz polityki. w akcje zaangażowały się firmy i organizacje, celebryci i urzędnicy. oto przegląd gazety.pl kilku najciekawszych. stosunkowo dużo uwagi poświęcono kampaniom na rzecz dzieci i młodzieży. gazeta wspomina kampanię „zapinam pasy” prowadzoną wyłącznie na facebooku, gdzie utworzono profil o tej samej nazwie. do akcji włączyły się polskie gwiazdy i użyczyły swojego wizerunku w zapiętych pasach bezpieczeństwa do materiałów promocyjnych. młodzież była z kolei zachęcana z przymrużeniem oka do wzięcia udziału w wyborach samorządowych. young&rubicam postawił na dwuznaczność i kampanię skierowaną do świeżo upieczonych 18-letnich wyborców opatrzył hasłem „mój pierwszy raz”. akcję wspierały spoty reklamowe w tv i internecie. wojnę aids wypowiedziała gestem kozakiewicza agencja firefly group i zjednoczenie na rzecz żyjących z hiv/aids „pozytywni w tęczy”. przygotowana przez nich kampania społeczna „nie dostaniesz mnie!” wykorzystała wizerunek znanych polskich artystów na billbordach ze skrzyżowanymi rękami, co nawiązywało też w bezpośredni sposób do badania krwi i symbolizowało zwycięstwo nad chorobą. agencja 4db, w kampanii uświadamiającej mężczyzn o wadze systematycznych badań piersi ich partnerek, postawiła na kontrowersję. w internecie umieszczono film pt. „była dziewczyna strongmana pokazuje cycki”, w którym amanda mrowiec na koniec striptizu pokazuje blizny po amputacji piersi. niemałym echem odbiły się też akcje dotyczące zwierząt, w tym „jeden spacer, kupa wstydu” i „jeszcze żywy karp 2010”. gazeta.pl wymienia też akcję z morałem – „nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony” przeprowadzoną przez ministerstwo pracy i polityki społecznej. w artykule można też znaleźć informacje na temat akcji społecznej „nasze dzieci w sieci”(bezpieczeństwo najmłodszych w internecie), „tylko słabi gracze biorą dopalacze” (promocja sportu i zdrowego stylu życia bez używek) i „powrót do ojczyzny” (obywatelski projekt ustawy o repatriacji). (es).
Mijający rok obfitował w przeróżne kampanie społeczne. Podejmowano tematy dotyczące bezpieczeństwa najmłodszych, równego traktowania osób starszych i niepełnosprawnych, problemów zdrowotnych i profilaktyki, zwierząt oraz polityki. W akcje zaangażowały się firmy i organizacje, celebryci i urzędnicy. Oto przegląd Gazety.pl kilku najciekawszych.
Stosunkowo dużo uwagi poświęcono kampaniom na rzecz dzieci i młodzieży. Gazeta wspomina kampanię „Zapinam Pasy” prowadzoną wyłącznie na Facebooku, gdzie utworzono profil o tej samej nazwie. Do akcji włączyły się polskie gwiazdy i użyczyły swojego wizerunku w zapiętych pasach bezpieczeństwa do materiałów promocyjnych.
Młodzież była z kolei zachęcana z przymrużeniem oka do wzięcia udziału w wyborach samorządowych. Young&Rubicam postawił na dwuznaczność i kampanię skierowaną do świeżo upieczonych 18-letnich wyborców opatrzył hasłem „Mój pierwszy raz”. Akcję wspierały spoty reklamowe w TV i internecie.
Wojnę AIDS wypowiedziała gestem Kozakiewicza agencja FireFly Group i Zjednoczenie na rzecz żyjących z HIV/AIDS „Pozytywni w Tęczy”. Przygotowana przez nich kampania społeczna „Nie dostaniesz mnie!” wykorzystała wizerunek znanych polskich artystów na billbordach ze skrzyżowanymi rękami, co nawiązywało też w bezpośredni sposób do badania krwi i symbolizowało zwycięstwo nad chorobą.
Agencja 4db, w kampanii uświadamiającej mężczyzn o wadze systematycznych badań piersi ich partnerek, postawiła na kontrowersję. W Internecie umieszczono film pt. „Była dziewczyna strongmana pokazuje cycki”, w którym Amanda Mrowiec na koniec striptizu pokazuje blizny po amputacji piersi.
Niemałym echem odbiły się też akcje dotyczące zwierząt, w tym „Jeden spacer, kupa wstydu” i „Jeszcze żywy karp 2010”. Gazeta.pl wymienia też akcję z morałem – „Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony” przeprowadzoną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. W artykule można też znaleźć informacje na temat akcji społecznej „Nasze dzieci w sieci”(bezpieczeństwo najmłodszych w Internecie), „Tylko słabi gracze biorą dopalacze” (promocja sportu i zdrowego stylu życia bez używek) i „Powrót do Ojczyzny” (obywatelski projekt ustawy o repatriacji). (es)