Łódzki magistrat w przyszłym roku powierzy budowanie pozytywnego wizerunku miasta agencji PR. Przeznaczy na ten cel 350 tys. zł z budżetu Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. Dodatkowe 150 tys. zł mają kosztować filmy reklamujące miasto w telewizjach i internecie. Na obydwa przedsięwzięcia zostanie rozpisany przetarg.
Express Ilustrowany porównał także budżety na promocję miasta w ostatnich latach. W 2012 roku Biuro Promocji będzie mogło wydać tylko 9 mln zł. Dla porównania, w tym roku ta suma wynosiła 16 mln zł, a w 2010 – 23 mln zł. Z obliczeń, jakich dokonali radni, wynika, że Łódź wyda w przyszłym roku 220 tys. zł na foldery i ulotki, a na gadżety – 236 tys. zł.136 tys. zł to z kolei koszt, jaki musi ponieść miasto w związku ze swoim członkostwem w organizacji zrzeszającej miasta o tradycjach włókienniczych. W przyszłym roku w Łodzi ma być prezentowana „objazdowa” wystawa Futurotextile – informuje dziennik. (es)


