poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBiałystok w 2012 wyda mniej na promocję

Białystok w 2012 wyda mniej na promocję

„Promocja miejskiej marki nie jest wśród priorytetów w projekcie budżetu na 2012 r.” – czytamy w Gazecie Wyborczej Białystok. Gazeta informuje, że w przyszłym roku miasto przeznaczy na ten cel nawet o 3,5 mln mniej.

Jeszcze w tym roku radni Białegostoku na promocję przeznaczyli prawie 7 mln zł, z czego aż 5 mln zł na promocję logo kampanii Wschodzący Białystok. Miasto prezentowało się w TVN-owskich produkcjach: „Taniec z gwiazdami” i „You Can Dance”, a także w serialu „Układ warszawski”. Jedynym niezrealizowanym w pełni planem jest projekt „Multimedialnego Centrum Informacji Turystycznej”. W przyszłym roku do wydania Białystok ma znacznie mniej. Przewiduje się dwie kampanie reklamowe w mediach, oparte na turystyce i kulturze, ale „skromniejsze niż w ramach pierwszej ogólnopolskiej promocji”. „Mamy też spot promocyjny, nakręcony w ubiegłym roku, którego nikt nie widział i szykujemy jego emisję” – mówi na łamach dziennika Monika Kamińska, szefowa biura promocji w białostockim magistracie. Pojawia się także perspektywa akcji polegającej na nocy restauracji, ale decyzji jeszcze nie podjęto. „Na tę chwilę jest to wróżenie z fusów, skoro mamy tak mało środków. Na razie nasz przyszłoroczny budżet może być mniejszy o 3,4 do 4 mln zł w stosunku do tegorocznego – obawia się Kamińska. (es)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj