niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja skrojona specjalnie na Euro 2012

Promocja skrojona specjalnie na Euro 2012

Podczas rozgrywek Euro 2012 możemy spodziewać się od 800 tys. do 1,2 mln gości. Wiadomości Turystyczne radzą, jak przyciągnąć turystów i zarobić.

„Zbliżający się turniej to duża szansa dla branży turystycznej, gestorów bazy hotelowej i lokalnych atrakcji” – czytamy w Wiadomościach. Dobrze by było, jak życzy sobie tego POT, „gdyby promocja Polski i czterech miast-gospodarzy pociągnęła za sobą inne produkty związane z turystyką aktywną, turystyką w naturalnym środowisku oraz turystyką biznesową”. Największym wyzwaniem będzie zachęcenie turystów z Europy Zachodniej do odwiedzenia Polski po raz pierwszy. Tym bardziej, że UEFA nie pozwala na łączenie nazwy UEFA Euro 2012, która jest zastrzeżonym znakiem towarowym, ani dystrybucji biletów na mecze, z ofertami innych podmiotów bez odpowiedniej zgody.

Wiadomości mają jednak na to sposób. Po pierwsze, radzą skierować swoje działania do konkretnej grupy (zaznaczając, że „strategicznymi rynkami” są dla nas Niemcy Francuzi i Anglicy, oraz w szczególności te narodowości, które będą reprezentowane przez swoje drużyny podczas meczów rozgrywanych w Polsce). Po drugie – przygotować „ofertę instant” dla kibiców i ich towarzyszy (z których część zainteresuje się lokalną propozycją muzeów, galerii, wycieczek itd.). Warto nie zapominać o zorganizowaniu pobytu także dla Polaków (przede wszystkim tych, którzy będą chcieli uciec od zgiełku panującego w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu). Na koniec trzeba zadbać o wypromowanie swojej oferty w internecie. Natomiast już w trakcie rozgrywek sprawdzić się mają informacje rozmieszczone w punktach IT na dworcach, lotniskach i centrach pobytowych czy hotelach, gdzie zatrzyma się UEFA Familly. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj