środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSpoty ministra z kampanii dobre też na Euro

Spoty ministra z kampanii dobre też na Euro

Stare spoty Marka Sawickiego zostaną wyemitowane 33 razy w czasie Euro 2012 – czytamy w Rzeczpospolitej.

Film Sawickiego został przygotowany na zeszłoroczną kampanię do Sejmu. Decyzję o wyemitowaniu spotu w najlepszym czasie reklamowym podjęła Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa w konsultacji z Ministerstwem Rolnictwa. Instytucje podkreślają, że nie jest to promocja Sawickiego. Biuro prasowe wyjaśnia: „Zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej i tzw. Planów komunikacyjnych unijnego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 spot promuje efekty tego Programu, a nie Ministra Marka Sawickiego i Prezesa ARiMR Tomasza Kołodzieja. Znaleźli się oni w spocie dlatego, że Minister zarządza tym Programem, a Agencja jest odpowiedzialna za jego wdrażanie”.

Emisja spotów została finansowana ze środków publicznych, pochodzących z funduszy europejskich, jednak ARiMR nie podaje sumy, ze względu na rabaty udzielone przez TVP, które są objęte tajemnicą handlową. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zainteresowanie emisją spotów jest ogromne. Według ARiMR propozycja emisji spotu wyszła ze strony TVP.

Portal Onet.pl szacuje, że emisja spotów kosztowała od 2 do 3 milionów zł. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj