„Twitter nie zagościł jeszcze w świadomości marketingowców polskich galerii i centrów handlowych. Jestem jednak przekonany, że w nadchodzącym roku ulegnie to wyraźnej zmianie” – sądzi Michał Głuszak, Performance Media.
Przewagą Twittera nad Facebookiem jest możliwość „pogłębienia relacji z konsumentami, budowanie mocniejszych więzi z ambasadorami marki”. Także politycy i dziennikarze zaczęli działać w portalu – często to właśnie tam „pojawiają się najbardziej gorące i budzące emocje wpisy. Jednak jak zostać odnalezionym w gąszczu tweetów? Trzeba być aktywnym użytkownikiem, i starać się docierać do tych, którzy jeszcze nie obserwują profilu – przekonuje Głuszak. Ułatwić to mogą tzw. hashtagi (#), które grupują tweety o podobnej tematyce. Z tego narzędzia skorzystała już, np. galeria handlowa Arkadia. Mimo to nie można powiedzieć, że galerie czy centra handlowe podbiły Twittera. Jednak zdaniem Głuszaka, sytuacja diametralnie zmieni się w 2013 r. (kg)


