piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRP: konsumenci wolą komunikację w social mediach

RP: konsumenci wolą komunikację w social mediach

„Media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami. Konsumenci oczekują stałego kontaktu z właścicielami firm” – stwierdził Robert Hoffmann, dyrektor 1&1 Internet.

Jak wynika z analizy 1&1 Internet, prawie połowa respondentów nie wzięłaby pod uwagę firmy, która nie ma profilu w social mediach. Niezmiennie najpopularniejszy jest Facebook, gdzie swoje konto ma już 11 mln użytkowników. Na znaczeniu dla małych i średnich przedsiębiorstw zyskał też Twitter oraz YouTube. Jednak aby w nich zaistnieć trzeba umiejętnie prowadzić dialog z konsumentami, w czym pomocne są gotowe narzędzia, na które stać większość małych i średnich biznesów. Średnio za taką usługę trzeba zapłacić kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

Możliwości jest wiele, np. można skorzystać z narzędzia, które importuje treści i grafiki ze strony firmy i publikuje je na Facebooku oraz na Twitterze – czytamy w Rzeczpospolitej. Innym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności w sieci jest wykupienie usługi, umożliwiającej dodanie nowych, nietypowych zakładek do fanpage’a. Pomysłem na budowanie społeczności jest też zatrudnienie firmy, która będzie organizować konkursy i tworzyć aplikacje, które będą angażować wielu odbiorców. Jednak istotne jest to, aby co jakiś czas analizować statystyki z aktywności użytkowników w social mediach, ponieważ dzięki temu można lepiej dopasować treści do odbiorców oraz można sprawdzić, kiedy najlepiej publikować materiały. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj