Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
5,6 mln zł na promocję Wielkopolski. na promocję wielkopolski samorząd wyda 5,6 mln złotych. „to największa od lat kampania realizowana przez wielkopolską organizację turystyczną” – informuje gazeta wyborcza. kampania ma promować wielką pętlę wielkopolski (liczący 690 km wodny szlak turystyczny) zarówno wśród mieszkańców regionu, jak i zagranicznych turystów. jak czytamy, działania marketingowe obejmują spoty reklamowe w telewizji i radiu, 200 billboardów, a także reklamowanie się podczas zagranicznych wydarzeń i imprez regionalnych. obecnie kampania prowadzona jest m.in. w mediach społecznościowych. z planowanych 5,6 mln zł, prawie 4 mln zł pochodzi z wielkopolskiego regionalnego programu operacyjnego na lata 2007-2013, stanowiącego unijne dofinansowanie. (mw). sprawdź moduł internetowego kursu pr-u – marketing miejsc.
Na promocję Wielkopolski samorząd wyda 5,6 mln złotych. „To największa od lat kampania realizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną” – informuje Gazeta Wyborcza.
Kampania ma promować Wielką Pętlę Wielkopolski (liczący 690 km wodny szlak turystyczny) zarówno wśród mieszkańców regionu, jak i zagranicznych turystów. Jak czytamy, działania marketingowe obejmują spoty reklamowe w telewizji i radiu, 200 billboardów, a także reklamowanie się podczas zagranicznych wydarzeń i imprez regionalnych. Obecnie kampania prowadzona jest m.in. w mediach społecznościowych. Z planowanych 5,6 mln zł, prawie 4 mln zł pochodzi z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, stanowiącego unijne dofinansowanie. (mw)
Sprawdź moduł internetowego kursu PR-u – Marketing miejsc