Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WOŚP: kwestujący wyproszeni ze stacji Orlenu. „Przykry incydent”. wczorajszy finał wielkiej orkiestry świątecznej pomocy zaowocował kilkoma incydentami z udziałem największych marek. problemy na swoim facebooku miało m.in. lotnisko chopina. nietypowa sytuacja miała miejsce także na jednej ze stacji koncernu pkn orlen. „no to, żegnamy się z @pkn_orlen […] wyproszono wolontariuszy” – napisał na twitterze ojciec kwestujących dzieci. miały one zostać wyproszone z jednej z warszawskich stacji. źródło: twitter.com. administratorzy profilu koncernu zareagowali niecałą godzinę później. przeprosili za „przykry incydent” i zadeklarowali, że cenią wośp i wysiłek wolontariuszy. wzięli także udział w akcji master card, w ramach której za każdego tweeta z odpowiednim hashtagiem producent kart płatniczych wpłacał na konto orkiestry 5 złotych. źródło: twitter.com. biuro prasowe orlenu, na naszą prośbę o komentarz, przysłało 16 stycznia komunikat o następującej treści (pisownia oryginalna):. „uprzejmie informujemy, że zachowanie obsługi stacji miało na celu wyłącznie bezpieczeństwo młodych wolontariuszy, których wielki zapał zdawał się przewyższać zachowanie ostrożności w dynamicznym poruszaniu się po stacji gdzie panuje wzmożony ruch pojazdów. prośba pracowników stacji o zaprzestanie kwestowania na obiekcie przez dzieci i osoby niepełnoletnie, pozostające bez nadzoru opiekuna, podyktowana była więc wyłącznie względami bezpieczeństwa. natomiast zapewniamy, że postępowanie obsługi stacji nie miało na celu kwestionowania w żaden sposób idei i celów akcji wośp”. (mp).
Wczorajszy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zaowocował kilkoma incydentami z udziałem największych marek. Problemy na swoim Facebooku miało m.in. Lotnisko Chopina. Nietypowa sytuacja miała miejsce także na jednej ze stacji koncernu PKN Orlen.
„No to, żegnamy się z @PKN_ORLEN […] Wyproszono wolontariuszy” – napisał na Twitterze ojciec kwestujących dzieci. Miały one zostać wyproszone z jednej z warszawskich stacji.

Źródło: Twitter.com
Administratorzy profilu koncernu zareagowali niecałą godzinę później. Przeprosili za „przykry incydent” i zadeklarowali, że cenią WOŚP i wysiłek wolontariuszy. Wzięli także udział w akcji Master Card, w ramach której za każdego tweeta z odpowiednim hashtagiem producent kart płatniczych wpłacał na konto Orkiestry 5 złotych.

Źródło: Twitter.com
Biuro prasowe Orlenu, na naszą prośbę o komentarz, przysłało 16 stycznia komunikat o następującej treści (pisownia oryginalna):
„Uprzejmie informujemy, że zachowanie obsługi stacji miało na celu wyłącznie bezpieczeństwo młodych wolontariuszy, których wielki zapał zdawał się przewyższać zachowanie ostrożności w dynamicznym poruszaniu się po stacji gdzie panuje wzmożony ruch pojazdów. Prośba pracowników stacji o zaprzestanie kwestowania na obiekcie przez dzieci i osoby niepełnoletnie, pozostające bez nadzoru opiekuna, podyktowana była więc wyłącznie względami bezpieczeństwa. Natomiast zapewniamy, że postępowanie obsługi stacji nie miało na celu kwestionowania w żaden sposób idei i celów akcji WOŚP”.
(mp)