Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
czwartek, 29 maja, 2025
Strona głównaAktualnościDziennikarka zirytowana propozycją marki odzieżowej

Dziennikarka zirytowana propozycją marki odzieżowej

Firma odzieżowa namawiała Małgorzatę Cecherz do promocji ubrań na antenie. Dziennikarka Polsatu odmówiła i zaapelowała do celebrytów, by „przeszli z pustego lansu do odpowiedzialnego promowania postaw prospołecznych” – czytamy w wp.pl.

Małgorzata Cecherz, reporterka programu „Państwo w Państwie”, całą sprawę opisała na swoim profilu na Facebooku.

Źródło: facebook.com/malgorzata.cecherz.9

„Już drugi raz w tym miesiącu od znanej marki odzieżowej dostałam propozycję, żeby występować w ich ciuchach w moim programie. Tak jak za pierwszym razem, tak i teraz zdecydowanie i kategorycznie odmówiłam” – napisała dziennikarka. Dalej wyjaśniła, że zakłada ubrania i biżuterię, które sama sobie kupi. A jeżeli potrzebuje stroju służbowego, zapewnia jej go pracodawca – czytamy. Dziennikarka napisała również, że ma dość „biernego przypatrywania się powszechnemu zjawisku wśród tzw. »celebrytów« polegającego na przyjmowaniu darmowych »giftów« w postaci markowych ciuchów, przedmiotów użytku codziennego (typu wózek dziecięcy, biżuterii, itp.) w celach promocyjnych”.

Dodała, że zaproponowała marce odzieżowej, by przekazała ubrania kobietom, które bardziej ich potrzebują, np. przebywającym w domach samotnej matki. „Ja wówczas taką akcję chętnie będę wspierać” – napisała Cecherz.

Dziennikarka zaapelowała też do znanych osób, które angażują się w działania sponsorskie, by „stałym elementem ich współpracy ze znanymi markami były działania o charakterze charytatywnym i prospołecznym” – czytamy.

Źródło: facebook.com/malgorzata.cecherz.9

W rozmowie z Wirtualną Polską Cecherz zaznaczyła, że chodzi o to, by spróbować zmienić sposób myślenia. „Nie występujemy przeciwko umowom sponsorskim, bo jest to stały element tego rynku, ale chodzi o to, żeby wymusić inny typ zachowań celebrytów. Żeby ludzie sławni przeszli z pustego lansu do odpowiedzialnego promowania postaw prospołecznych. Będzie wilk syty i owca cała. Z jednej strony firma wypromuje swoją markę, a celebryta będzie lansował swoje nazwisko – tyle że w pozytywnym klimacie” – wyjaśniła. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj