Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
MPK w Poznaniu chce zmienić wizerunek kierowców autobusów i motorniczych. miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne w poznaniu wystartowało z kampanią „dzień dobry! ruszamy”, której celem jest zmiana wizerunku kierowców autobusów i motorniczych – podaje portal epoznan.pl. plakaty i materiały wideo, które przygotowano w ramach akcji, pokazują codzienne sytuacje, z jakimi spotykają się pracownicy mpk – czytamy. „wielu z nas to, co jest na plakacie czy na filmie, odbiera w lepszy sposób niż w postaci regulaminów czy kolejnych nakazów i zakazów” – cytuje wypowiedź wojciecha tulibackiego, prezesa mpk poznań, źródło. źródło: facebook.com/mpkpoznan. w nagraniach wzięli udział motorniczy. w jednym z filmów przedstawiono scenkę, w której kierowca tramwaju pomaga pasażerce pozbierać rozsypane na chodniku zakupy, następnie czeka na starszego mężczyznę, który wolnym krokiem zbliża się do tramwaju, a na koniec wita się z kibicami lecha poznań, którzy są w drodze na mecz – czytamy na epoznan.pl. źródło cytuje wypowiedzi motorniczych poznańskiego mpk, którzy wyjaśniają, dlaczego w niektórych sytuacjach kierowcy zachowują się w określony sposób. „najczęściej po gwałtownym hamowaniu lub szarpnięciu pasażerowie nie wiedzą, co się dzieje. a najczęściej coś takiego dzieje się, by uniknąć potrącenia czy kolizji i po prostu uratować komuś życie” – opisuje motorniczy bartosz podzerek. wyjaśnia również, że zamykanie drzwi i odjeżdżanie z przystanku w momencie, kiedy do pojazdu podbiegają inni ludzie, wynika z tego, że w tramwaju znajdują się już pasażerowie, którzy skasowali bilet i kierowca nie może pozwolić sobie na opóźnienia – czytamy. cztery materiały wideo, które przygotowano w ramach kampanii, będzie można obejrzeć m.in. na ekranach w pojazdach mpk czy w sieci kin multikino w cyklu reklamowym przed rozpoczęciem filmu. dostępne są również na stronie mpk poznań na facebooku. plakaty będą natomiast rozmieszczone na ulicach miasta – podaje źródło. (pk). zdjęcie główne: mpk.poznan.pl.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu wystartowało z kampanią „Dzień dobry! Ruszamy”, której celem jest zmiana wizerunku kierowców autobusów i motorniczych – podaje portal epoznan.pl. Plakaty i materiały wideo, które przygotowano w ramach akcji, pokazują codzienne sytuacje, z jakimi spotykają się pracownicy MPK – czytamy.
„Wielu z nas to, co jest na plakacie czy na filmie, odbiera w lepszy sposób niż w postaci regulaminów czy kolejnych nakazów i zakazów” – cytuje wypowiedź Wojciecha Tulibackiego, prezesa MPK Poznań, źródło.

Źródło: facebook.com/mpkpoznan
W nagraniach wzięli udział motorniczy. W jednym z filmów przedstawiono scenkę, w której kierowca tramwaju pomaga pasażerce pozbierać rozsypane na chodniku zakupy, następnie czeka na starszego mężczyznę, który wolnym krokiem zbliża się do tramwaju, a na koniec wita się z kibicami Lecha Poznań, którzy są w drodze na mecz – czytamy na epoznan.pl.
Źródło cytuje wypowiedzi motorniczych poznańskiego MPK, którzy wyjaśniają, dlaczego w niektórych sytuacjach kierowcy zachowują się w określony sposób.
„Najczęściej po gwałtownym hamowaniu lub szarpnięciu pasażerowie nie wiedzą, co się dzieje. A najczęściej coś takiego dzieje się, by uniknąć potrącenia czy kolizji i po prostu uratować komuś życie” – opisuje motorniczy Bartosz Podzerek.
Wyjaśnia również, że zamykanie drzwi i odjeżdżanie z przystanku w momencie, kiedy do pojazdu podbiegają inni ludzie, wynika z tego, że w tramwaju znajdują się już pasażerowie, którzy skasowali bilet i kierowca nie może pozwolić sobie na opóźnienia – czytamy.
Cztery materiały wideo, które przygotowano w ramach kampanii, będzie można obejrzeć m.in. na ekranach w pojazdach MPK czy w sieci kin Multikino w cyklu reklamowym przed rozpoczęciem filmu. Dostępne są również na stronie MPK Poznań na Facebooku. Plakaty będą natomiast rozmieszczone na ulicach miasta – podaje źródło. (pk)
Zdjęcie główne: mpk.poznan.pl