Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
River Island zaangażowało do kampanii chłopca z zespołem Downa. w kampanii marki river island, promującej kolekcję dla dzieci, wziął udział 11-latek z zespołem downa. marka w ten sposób chce promować równość w branży mody – opisuje independent.co.uk. źródło: instagram.com/riverisland. jak czytamy, w kampanii promującej dziecięcą kolekcję ubrań marki wystąpiło ośmioro modeli w wieku od trzech do jedenastu lat. dzieci różnią się wzrostem czy kolorem skóry. każde wyróżnia się też indywidualnym stylem – opisuje źródło. hasło akcji „kids squad” brzmi „każde dziecko jest inne, ale jest jedna rzecz, której chcą wszystkie dzieciaki – fajne ubrania (i duże imprezy)”. wśród modeli znalazł się joseph, chłopiec z zespołem downa. river island przez zatrudnienie go do kampanii chce pokazać, że to, na co człowiek nie ma wpływu, nie może dyskwalifikować go w grupie. marka chce też udowodnić, że osoby niepełnosprawne niczym nie różnią się od reszty społeczeństwa – czytamy. dalej czytamy także, że rodzice chłopca przyznali, że było to dla nich wielkie przeżycie, bo na co dzień spotykają się z wykluczeniem syna w wielu codziennych sytuacjach. (mb).
W kampanii marki River Island, promującej kolekcję dla dzieci, wziął udział 11-latek z zespołem Downa. Marka w ten sposób chce promować równość w branży mody – opisuje independent.co.uk.
Źródło: instagram.com/riverisland
Jak czytamy, w kampanii promującej dziecięcą kolekcję ubrań marki wystąpiło ośmioro modeli w wieku od trzech do jedenastu lat. Dzieci różnią się wzrostem czy kolorem skóry. Każde wyróżnia się też indywidualnym stylem – opisuje źródło. Hasło akcji „Kids Squad” brzmi „Każde dziecko jest inne, ale jest jedna rzecz, której chcą wszystkie dzieciaki – fajne ubrania (i duże imprezy)”. Wśród modeli znalazł się Joseph, chłopiec z zespołem Downa.
River Island przez zatrudnienie go do kampanii chce pokazać, że to, na co człowiek nie ma wpływu, nie może dyskwalifikować go w grupie. Marka chce też udowodnić, że osoby niepełnosprawne niczym nie różnią się od reszty społeczeństwa – czytamy.
Dalej czytamy także, że rodzice chłopca przyznali, że było to dla nich wielkie przeżycie, bo na co dzień spotykają się z wykluczeniem syna w wielu codziennych sytuacjach. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
River Island zaangażowało do kampanii chłopca z zespołem Downa. w kampanii marki river island, promującej kolekcję dla dzieci, wziął udział 11-latek z zespołem downa. marka w ten sposób chce promować równość w branży mody – opisuje independent.co.uk. źródło: instagram.com/riverisland. jak czytamy, w kampanii promującej dziecięcą kolekcję ubrań marki wystąpiło ośmioro modeli w wieku od trzech do jedenastu lat. dzieci różnią się wzrostem czy kolorem skóry. każde wyróżnia się też indywidualnym stylem – opisuje źródło. hasło akcji „kids squad” brzmi „każde dziecko jest inne, ale jest jedna rzecz, której chcą wszystkie dzieciaki – fajne ubrania (i duże imprezy)”. wśród modeli znalazł się joseph, chłopiec z zespołem downa. river island przez zatrudnienie go do kampanii chce pokazać, że to, na co człowiek nie ma wpływu, nie może dyskwalifikować go w grupie. marka chce też udowodnić, że osoby niepełnosprawne niczym nie różnią się od reszty społeczeństwa – czytamy. dalej czytamy także, że rodzice chłopca przyznali, że było to dla nich wielkie przeżycie, bo na co dzień spotykają się z wykluczeniem syna w wielu codziennych sytuacjach. (mb).