Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn wprowadza nowy format reklam. linkedin wprowadza nowy sposób wyświetlania materiałów promocyjnych: reklamy karuzelowe – informuje wersm.com. jak czytamy, portal chce dać reklamodawcom nową metodę opowiadania historii marki i nawiązywania kontaktu z grupami docelowymi m.in. przez treści wizualne. źródło: business.linkedin.com. dalej czytamy, że tego typu rozwiązania reklamowe zostały zapoczątkowane przez facebooka już kilka lat temu. źródło podaje także, że od czasu wprowadzenia reklam karuzelowych w wersji testowej na linkedinie skorzystało z nich ponad 300 reklamodawców, m.in. hewlett-packard enterprise, rbc i volvo canada. marki wykorzystywały ten format do tworzenia kampanii informujących o firmie czy jej produktach. 75 proc. reklamodawców zaobserwowało wzrost zaangażowania oraz współczynnika klikalności – czytamy. (ak).
LinkedIn wprowadza nowy sposób wyświetlania materiałów promocyjnych: reklamy karuzelowe – informuje wersm.com.
Jak czytamy, portal chce dać reklamodawcom nową metodę opowiadania historii marki i nawiązywania kontaktu z grupami docelowymi m.in. przez treści wizualne.

Źródło: business.linkedin.com
Dalej czytamy, że tego typu rozwiązania reklamowe zostały zapoczątkowane przez Facebooka już kilka lat temu.
Źródło podaje także, że od czasu wprowadzenia reklam karuzelowych w wersji testowej na LinkedInie skorzystało z nich ponad 300 reklamodawców, m.in. Hewlett-Packard Enterprise, RBC i Volvo Canada. Marki wykorzystywały ten format do tworzenia kampanii informujących o firmie czy jej produktach. 75 proc. reklamodawców zaobserwowało wzrost zaangażowania oraz współczynnika klikalności – czytamy. (ak)