Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 12 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościLondon City Airport wprowadza nową identyfikację wizualną

London City Airport wprowadza nową identyfikację wizualną

London City Airport zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Ma być dopasowana do stylu współczesnego Londynu – podaje portal thedrum.com.

Jak czytamy, nowe logo jest połączeniem nowoczesnej czcionki, żywych kolorów i znaku serca wpisanego w centrum litery „O”.

Źródło informuje, że ma to symbolizować położenie lotniska w samym sercu stolicy Wielkiej Brytanii. Dalej czytamy, że wybór kolorów również nie jest przypadkowy: niebieski ma wskazywać na sąsiedztwo Royal Docks i Tamizy, a zieleń reprezentować parki i przyrodę Londynu.

Źródło: facebook.com/LondonCityAir

Autor tekstu John Glenday przytacza wypowiedź Neila Dillona, dyrektora marektingu w London City Airport, który przekonuje, że nowy wygląd marki dużo bardziej pasuje do nowoczesnego lotniska światowej metropolii i ma ogromny potencjał do wykorzystania w mediach i przestrzeniach należących do lotniska. Zdaniem przedstawiciela portu lotniczego nowa identyfikacja wizualna marki jest angażująca i wzbudzająca emocje.

Źródło: facebook.com/LondonCityAir

Jak czytamy dalej, za nowy wygląd odpowiada agencja The Allotment, której celem było stworzenie logo przejrzystego, czytelnego i łatwego do zapamiętania dla międzynarodowej publiczności. Za działania promocyjne odpowiadać będzie agencja kreatywna Cravens. Mają one opierać się na sztuce site-specific (polegającej na tworzeniu instalacji w konkretnych przestrzeniach publicznych – przyp. red.). (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj