Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Czekoladki Toblerone muszą zmienić logo. producent czekoladek toblerone musi zmienić nadruk na opakowaniu, aby nie naruszać szwajcarskiego prawa – podaje businessinsider.com.pl za gazetą „aargauer zeitung”. jak czytamy, widok na szczyt matterhorn musi zniknąć z opakowań, ponieważ mondelez international, producent czekoladek, zapowiedział, że przenosi część działalności do stolicy słowacji, bratysławy. rzecznik firmy powiedział gazecie „aargauer zeitung”, że na nowym opakowaniu będzie „zmodernizowane i opływowe logo górskie, które współgra z geometryczną i trójkątną estetyką” – czytamy. dodatkowo, zmieni się również napis na „z siedzibą w szwajcarii”, a nie „ze szwajcarii” – informuje źródło. dalej dowiadujemy się, że w 2017 roku w szwajcarii weszły w życie przepisy „swissness act”, zgodnie z którymi tamtejsze symbole narodowe są dozwolone tylko na opakowaniach produktów, które zawierają co najmniej 80 proc. surowców pochodzących ze szwajcarii i 100 proc. mleka i produktów mlecznych. ponadto, produkt opatrzony symbolami narodowymi musi być wytworzony w szwajcarii – czytamy dalej. (bs).
Producent czekoladek Toblerone musi zmienić nadruk na opakowaniu, aby nie naruszać szwajcarskiego prawa – podaje businessinsider.com.pl za gazetą „Aargauer Zeitung”.
Jak czytamy, widok na szczyt Matterhorn musi zniknąć z opakowań, ponieważ Mondelez International, producent czekoladek, zapowiedział, że przenosi część działalności do stolicy Słowacji, Bratysławy.
Rzecznik firmy powiedział gazecie „Aargauer Zeitung”, że na nowym opakowaniu będzie „zmodernizowane i opływowe logo górskie, które współgra z geometryczną i trójkątną estetyką” – czytamy.
Dodatkowo, zmieni się również napis na „z siedzibą w Szwajcarii”, a nie „ze Szwajcarii” – informuje źródło.
Dalej dowiadujemy się, że w 2017 roku w Szwajcarii weszły w życie przepisy „Swissness Act”, zgodnie z którymi tamtejsze symbole narodowe są dozwolone tylko na opakowaniach produktów, które zawierają co najmniej 80 proc. surowców pochodzących ze Szwajcarii i 100 proc. mleka i produktów mlecznych. Ponadto, produkt opatrzony symbolami narodowymi musi być wytworzony w Szwajcarii – czytamy dalej. (bs)