Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Snapchat reklamuje się na Instagramie. 30 lipca, w międzynarodowy dzień przyjaźni, snapchat rozpoczął kampanię „real friends”, w ramach której przekonuje, że prawdziwą znajomość można celebrować dzięki jego aplikacji. działania prowadzone są w digitalu, kinach, telewizji i druku, ale – jak zauważa portal thedrum.com – snapchat reklamuje się też za pośrednictwem instagrama, konkurencyjnej sieci społecznościowej, która skopiowała format stories. snapchat spróbował przejąć hashtagi #realfriends i #friendshipquotes. po wyszukaniu na instagramie tych haseł można zobaczyć żółte grafiki z cytatami o przyjaźni, które zamieścili influencerzy. opis każdej z nich informuje o tym, że post został opłacony. właściciele aplikacji przekonują, że ich produkt jest miejscem dla bardziej autentycznych relacji niż inne media społecznościowe. „gdy siedem lat temu uruchomiliśmy snapchata, nie chodziło nam o umożliwianie robienia pięknych kadrów i wyglądania idealnie na zdjęciach. chcieliśmy dać ludziom sposób na wyrażanie siebie i możliwość dzielenia się ze znajomymi aktualnym nastrojem” – czytamy na snap.com w opisie kampanii. działania w ramach akcji „real friends” prowadzone są obecnie w stanach zjednoczonych, indiach i australii. jesienią snapchat chce wejść ze swoim przekazem także na europejskie rynki – pisze thedrum.com. portal zauważa, że kampania została stworzona przez wewnętrzny zespół kreatywny marki. jest to też pierwszy efekt pracy kenny’ego mitchella, nowego chief marketing officera w snap inc., który dołączył do spółki w kwietniu 2019 roku. czytaj też:. przebudowanie aplikacji snapchata zaczęło się opłacać. wyniki spółki za ii kwartał 2019 rok. czy snapchat wyzionął ducha. (mp).
30 lipca, w międzynarodowy dzień przyjaźni, Snapchat rozpoczął kampanię „Real Friends”, w ramach której przekonuje, że prawdziwą znajomość można celebrować dzięki jego aplikacji. Działania prowadzone są w digitalu, kinach, telewizji i druku, ale – jak zauważa portal thedrum.com – Snapchat reklamuje się też za pośrednictwem Instagrama, konkurencyjnej sieci społecznościowej, która skopiowała format Stories.
Snapchat spróbował przejąć hashtagi #realfriends i #friendshipquotes. Po wyszukaniu na Instagramie tych haseł można zobaczyć żółte grafiki z cytatami o przyjaźni, które zamieścili influencerzy. Opis każdej z nich informuje o tym, że post został opłacony.
Właściciele aplikacji przekonują, że ich produkt jest miejscem dla bardziej autentycznych relacji niż inne media społecznościowe. „Gdy siedem lat temu uruchomiliśmy Snapchata, nie chodziło nam o umożliwianie robienia pięknych kadrów i wyglądania idealnie na zdjęciach. Chcieliśmy dać ludziom sposób na wyrażanie siebie i możliwość dzielenia się ze znajomymi aktualnym nastrojem” – czytamy na snap.com w opisie kampanii.
Działania w ramach akcji „Real Friends” prowadzone są obecnie w Stanach Zjednoczonych, Indiach i Australii. Jesienią Snapchat chce wejść ze swoim przekazem także na europejskie rynki – pisze thedrum.com. Portal zauważa, że kampania została stworzona przez wewnętrzny zespół kreatywny marki. Jest to też pierwszy efekt pracy Kenny’ego Mitchella, nowego Chief Marketing Officera w Snap Inc., który dołączył do spółki w kwietniu 2019 roku.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Snapchat reklamuje się na Instagramie. 30 lipca, w międzynarodowy dzień przyjaźni, snapchat rozpoczął kampanię „real friends”, w ramach której przekonuje, że prawdziwą znajomość można celebrować dzięki jego aplikacji. działania prowadzone są w digitalu, kinach, telewizji i druku, ale – jak zauważa portal thedrum.com – snapchat reklamuje się też za pośrednictwem instagrama, konkurencyjnej sieci społecznościowej, która skopiowała format stories. snapchat spróbował przejąć hashtagi #realfriends i #friendshipquotes. po wyszukaniu na instagramie tych haseł można zobaczyć żółte grafiki z cytatami o przyjaźni, które zamieścili influencerzy. opis każdej z nich informuje o tym, że post został opłacony. właściciele aplikacji przekonują, że ich produkt jest miejscem dla bardziej autentycznych relacji niż inne media społecznościowe. „gdy siedem lat temu uruchomiliśmy snapchata, nie chodziło nam o umożliwianie robienia pięknych kadrów i wyglądania idealnie na zdjęciach. chcieliśmy dać ludziom sposób na wyrażanie siebie i możliwość dzielenia się ze znajomymi aktualnym nastrojem” – czytamy na snap.com w opisie kampanii. działania w ramach akcji „real friends” prowadzone są obecnie w stanach zjednoczonych, indiach i australii. jesienią snapchat chce wejść ze swoim przekazem także na europejskie rynki – pisze thedrum.com. portal zauważa, że kampania została stworzona przez wewnętrzny zespół kreatywny marki. jest to też pierwszy efekt pracy kenny’ego mitchella, nowego chief marketing officera w snap inc., który dołączył do spółki w kwietniu 2019 roku. czytaj też:. przebudowanie aplikacji snapchata zaczęło się opłacać. wyniki spółki za ii kwartał 2019 rok. czy snapchat wyzionął ducha. (mp).