Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram uruchamia profil, który ma zaktywizować aspirujących influencerów. instagram uruchomił własny profil, który ma zachęcać aspirujących influencerów do tworzenia treści – informuje theverge.com. czytamy, że konto „creators” („twórcy” – przyp. red.) będzie przedstawiać m.in. wskazówki, triki, aktualności, tutoriale i spostrzeżenia dotyczące serwisu społecznościowego. profil współpracuje z popularnymi instagramerami, takimi jak tancerka susie meoww (369 tys. obserwujących – przyp. red.) czy komik adam waheed (1,7 mln obserwujących – przyp. red.), którzy mają pokazywać odbiorcom, w jaki sposób tworzą treści, i doradzać w sprawach technicznych, takich jak dobór sprzętu – podaje źródło. na koncie dostępne jest także zapisane story z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi działania instagrama. źródło zwraca uwagę, że konto bardzo skupia się na promowaniu igtv , które nie odniosło takiego sukcesu, jakiego spodziewał się serwis. czytaj także: czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? pierwsze urodziny igtv. jak czytamy dalej, instagram nadal nie przedstawił twórcom sposobu na zarabianie pieniędzy bezpośrednio w portalu, pomimo zapewnień przedstawicieli firmy o planach dodania takiej możliwości w igtv. zdaniem theverge.com może być to problem, ponieważ aspirujący influencerzy w większości nie chcą tworzyć treści, na których nie będą mogli zarabiać. czytamy, że profil będzie poruszał także tematy dodatkowe takie jak hejt, prześladowanie, zdrowie psychiczne czy wypalenie zawodowe. (ak).
Instagram uruchomił własny profil, który ma zachęcać aspirujących influencerów do tworzenia treści – informuje theverge.com. Czytamy, że konto „Creators” („Twórcy” – przyp. red.) będzie przedstawiać m.in. wskazówki, triki, aktualności, tutoriale i spostrzeżenia dotyczące serwisu społecznościowego.
Profil współpracuje z popularnymi instagramerami, takimi jak tancerka Susie Meoww (369 tys. obserwujących – przyp. red.) czy komik Adam Waheed (1,7 mln obserwujących – przyp. red.), którzy mają pokazywać odbiorcom, w jaki sposób tworzą treści, i doradzać w sprawach technicznych, takich jak dobór sprzętu – podaje źródło. Na koncie dostępne jest także zapisane Story z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi działania Instagrama. Źródło zwraca uwagę, że konto bardzo skupia się na promowaniu IGTV, które nie odniosło takiego sukcesu, jakiego spodziewał się serwis.
Czytaj także: Czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? Pierwsze urodziny IGTV
Jak czytamy dalej, Instagram nadal nie przedstawił twórcom sposobu na zarabianie pieniędzy bezpośrednio w portalu, pomimo zapewnień przedstawicieli firmy o planach dodania takiej możliwości w IGTV. Zdaniem theverge.com może być to problem, ponieważ aspirujący influencerzy w większości nie chcą tworzyć treści, na których nie będą mogli zarabiać.
Czytamy, że profil będzie poruszał także tematy dodatkowe takie jak hejt, prześladowanie, zdrowie psychiczne czy wypalenie zawodowe. (ak)