Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Instagram będzie konkurować z TikTokiem. instagram udostępnił w brazylii narzędzie, które pozwoli mu konkurować z tiktokiem – podaje techcrunch.com. czytamy, że dzięki instagram reels można nagrywać 15-sekundowe filmy z muzyką – dokładnie tak, jak w chińskiej aplikacji – i udostępniać je w stories. najpopularniejsze klipy zostaną wyróżnione w sekcji top reels w zakładce „odkrywaj”. czytaj także: tiktok ma potencjał, ale i braki. zdaniem źródła, wyzwaniem dla instagrama będzie zmienienie nastawienia swoich użytkowników. nowe narzędzie będzie wymagało tworzenia treści zaplanowanych, a nie spontanicznych i autobiograficznych, jak w stories czy na tablicy. źródło przytacza wypowiedź robby’ego steina, director of product management w instagramie, w której zaznaczył, że tiktok i musical.ly (aplikacja, która w 2018 roku połączyła się z tiktokiem) zasługują na słowa uznania za spopularyzowanie tego formatu. autor tekstu, josh constine, przypomina także, że w podobny sposób wypowiadał się ówczesny właściciel instagrama, gdy firma zaprezentowała stories, które funkcjonalnością przypomina działanie snapchata. czytaj także: funkcja stories w instagramie jest dwa razy bardziej popularna niż snapchat. stein w rozmowie z techcrunch.com mówił jednak, że instagram reels nie jest kopią tiktoka: „nie ma dwóch identycznych produktów, a koniec końców udostępnianie filmów z muzyką jest dosyć uniwersalnym pomysłem, który naszym zdaniem zainteresuje wszystkich”. dodał także, że narzędzie jest dostępne w brazylii, ponieważ tam serwis społecznościowy ma wielu użytkowników, a sami brazylijczycy są muzykalni i kreatywni. źródło zwraca również uwagę, że w brazylii tiktok nie jest tak popularny, jak np. indiach, co pokrywa się ze strategią instagrama z czasów wprowadzania stories do miejsc, w których liczba użytkowników snapchata nie była duża. jak czytamy dalej, przewagą instagrama jest także brak problemów prawnych, z jakimi boryka się chiński właściciel muzycznej aplikacji. na proto.pl informowaliśmy w marcu 2019 roku, że tiktok został ukarany przez ftc za nielegalne gromadzenie danych osobowych dzieci, a miesiąc później został tymczasowo usunięty ze sklepów app store i google play w indiach. kolejnym plusem instagrama jest możliwość udostępniania filmów jedynie bliskim znajomym lub w wiadomościach prywatnych, co zachęci do używania funkcji również nieśmiałych użytkowników – dodaje źródło. wideo stworzone w instagram reels będzie można też zapisać na stałe na swoim profilu, tak jak można to zrobić ze stories. (ak).
Instagram udostępnił w Brazylii narzędzie, które pozwoli mu konkurować z TikTokiem – podaje techcrunch.com. Czytamy, że dzięki Instagram Reels można nagrywać 15-sekundowe filmy z muzyką – dokładnie tak, jak w chińskiej aplikacji – i udostępniać je w Stories. Najpopularniejsze klipy zostaną wyróżnione w sekcji Top Reels w zakładce „Odkrywaj”.
Zdaniem źródła, wyzwaniem dla Instagrama będzie zmienienie nastawienia swoich użytkowników. Nowe narzędzie będzie wymagało tworzenia treści zaplanowanych, a nie spontanicznych i autobiograficznych, jak w Stories czy na tablicy.
Źródło przytacza wypowiedź Robby’ego Steina, Director of Product Management w Instagramie, w której zaznaczył, że TikTok i Musical.ly (aplikacja, która w 2018 roku połączyła się z TikTokiem) zasługują na słowa uznania za spopularyzowanie tego formatu. Autor tekstu, Josh Constine, przypomina także, że w podobny sposób wypowiadał się ówczesny właściciel Instagrama, gdy firma zaprezentowała Stories, które funkcjonalnością przypomina działanie Snapchata.
Stein w rozmowie z techcrunch.com mówił jednak, że Instagram Reels nie jest kopią TikToka: „Nie ma dwóch identycznych produktów, a koniec końców udostępnianie filmów z muzyką jest dosyć uniwersalnym pomysłem, który naszym zdaniem zainteresuje wszystkich”. Dodał także, że narzędzie jest dostępne w Brazylii, ponieważ tam serwis społecznościowy ma wielu użytkowników, a sami Brazylijczycy są muzykalni i kreatywni. Źródło zwraca również uwagę, że w Brazylii TikTok nie jest tak popularny, jak np. Indiach, co pokrywa się ze strategią Instagrama z czasów wprowadzania Stories do miejsc, w których liczba użytkowników Snapchata nie była duża.
Jak czytamy dalej, przewagą Instagrama jest także brak problemów prawnych, z jakimi boryka się chiński właściciel muzycznej aplikacji. Na PRoto.pl informowaliśmy w marcu 2019 roku, że TikTok został ukarany przez FTC za nielegalne gromadzenie danych osobowych dzieci, a miesiąc później został tymczasowo usunięty ze sklepów App Store i Google Play w Indiach.
Kolejnym plusem Instagrama jest możliwość udostępniania filmów jedynie bliskim znajomym lub w wiadomościach prywatnych, co zachęci do używania funkcji również nieśmiałych użytkowników – dodaje źródło. Wideo stworzone w Instagram Reels będzie można też zapisać na stałe na swoim profilu, tak jak można to zrobić ze Stories. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Instagram będzie konkurować z TikTokiem. instagram udostępnił w brazylii narzędzie, które pozwoli mu konkurować z tiktokiem – podaje techcrunch.com. czytamy, że dzięki instagram reels można nagrywać 15-sekundowe filmy z muzyką – dokładnie tak, jak w chińskiej aplikacji – i udostępniać je w stories. najpopularniejsze klipy zostaną wyróżnione w sekcji top reels w zakładce „odkrywaj”. czytaj także: tiktok ma potencjał, ale i braki. zdaniem źródła, wyzwaniem dla instagrama będzie zmienienie nastawienia swoich użytkowników. nowe narzędzie będzie wymagało tworzenia treści zaplanowanych, a nie spontanicznych i autobiograficznych, jak w stories czy na tablicy. źródło przytacza wypowiedź robby’ego steina, director of product management w instagramie, w której zaznaczył, że tiktok i musical.ly (aplikacja, która w 2018 roku połączyła się z tiktokiem) zasługują na słowa uznania za spopularyzowanie tego formatu. autor tekstu, josh constine, przypomina także, że w podobny sposób wypowiadał się ówczesny właściciel instagrama, gdy firma zaprezentowała stories, które funkcjonalnością przypomina działanie snapchata. czytaj także: funkcja stories w instagramie jest dwa razy bardziej popularna niż snapchat. stein w rozmowie z techcrunch.com mówił jednak, że instagram reels nie jest kopią tiktoka: „nie ma dwóch identycznych produktów, a koniec końców udostępnianie filmów z muzyką jest dosyć uniwersalnym pomysłem, który naszym zdaniem zainteresuje wszystkich”. dodał także, że narzędzie jest dostępne w brazylii, ponieważ tam serwis społecznościowy ma wielu użytkowników, a sami brazylijczycy są muzykalni i kreatywni. źródło zwraca również uwagę, że w brazylii tiktok nie jest tak popularny, jak np. indiach, co pokrywa się ze strategią instagrama z czasów wprowadzania stories do miejsc, w których liczba użytkowników snapchata nie była duża. jak czytamy dalej, przewagą instagrama jest także brak problemów prawnych, z jakimi boryka się chiński właściciel muzycznej aplikacji. na proto.pl informowaliśmy w marcu 2019 roku, że tiktok został ukarany przez ftc za nielegalne gromadzenie danych osobowych dzieci, a miesiąc później został tymczasowo usunięty ze sklepów app store i google play w indiach. kolejnym plusem instagrama jest możliwość udostępniania filmów jedynie bliskim znajomym lub w wiadomościach prywatnych, co zachęci do używania funkcji również nieśmiałych użytkowników – dodaje źródło. wideo stworzone w instagram reels będzie można też zapisać na stałe na swoim profilu, tak jak można to zrobić ze stories. (ak).