Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Brazylijski McDonald’s zmodyfikował logo, by zachęcić do stosowania środków ostrożności w czasie pandemii. sieć mcdonald’s w brazylii zmodyfikowała swoje logo, by uświadamiać klientom konieczność zachowania dystansu w kontaktach międzyludzkich w związku z pandemią koronawirusa. w tym celu „rozbiła” słynny symbol złotych łuków – opisuje wersm.com. źródło: instagram.com/mcdonalds_br. jak czytamy, mimo poleceń rządu i innych przekazywanych informacji, nie wszyscy ludzie stosują się do zaleceń. dlatego też niektóre marki decydują się na uświadamianie społeczeństwa. oprócz rozdzielenia dwóch złotych łuków w logo, firma mcdonald’s promuje dostarczanie swoich usług do domów klientów w taki sposób, by ułatwić im przestrzeganie kwarantanny. (kd).
Sieć McDonald’s w Brazylii zmodyfikowała swoje logo, by uświadamiać klientom konieczność zachowania dystansu w kontaktach międzyludzkich w związku z pandemią koronawirusa. W tym celu „rozbiła” słynny symbol złotych łuków – opisuje wersm.com.

Źródło: Instagram.com/mcdonalds_br
Jak czytamy, mimo poleceń rządu i innych przekazywanych informacji, nie wszyscy ludzie stosują się do zaleceń. Dlatego też niektóre marki decydują się na uświadamianie społeczeństwa.
Oprócz rozdzielenia dwóch złotych łuków w logo, firma McDonald’s promuje dostarczanie swoich usług do domów klientów w taki sposób, by ułatwić im przestrzeganie kwarantanny. (kd)