Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn udostępnia Stories mieszkańcom Australii. użytkownicy linkedina w australii będą mogli korzystać z linkedin stories – podaje socialmediatoday.com. do tej pory funkcja dostępna była jedynie w brazylii, holandii i zjednoczonych emiratach arabskich. jak tłumaczy źródło, linkedinowa funkcja stories działa prawie tak samo jak na facebooku i instagramie. relacje będą dostępne na pasku u góry strony głównej. skorzystać będzie można m.in. z naklejek i ozdobnych ramek. przy pierwszym użyciu stories użytkownik zostanie poproszony o sprawdzenie ustawień prywatności – czytamy. jak podaje źródło, linkedin udostępnia trzy alternatywy dotyczące tego, co zobaczy twórca relacji, którego stories chce się obejrzeć. wybrać będzie można imię i nagłówek, profil prywatny (nazwę i ostatnią pracę) lub tryb prywatny (czyli przeglądanie stories anonimowo). socialmediatoday.com przypomina, że linkedin stories spotkało się już z krytyką – wiele osób uważa, że funkcja nie pasuje do biznesowej platformy. zdaniem źródła wprowadzenie relacji jest jednak dobrym krokiem, ponieważ stają się one popularniejsze od tradycyjnych treści publikowanych w mediach społecznościowych. funkcja pozwoli więc zwiększyć zaangażowanie i liczbę interakcji w serwisie. (ak).
Użytkownicy LinkedIna w Australii będą mogli korzystać z LinkedIn Stories – podaje socialmediatoday.com. Do tej pory funkcja dostępna była jedynie w Brazylii, Holandii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Jak tłumaczy źródło, linkedinowa funkcja Stories działa prawie tak samo jak na Facebooku i Instagramie. Relacje będą dostępne na pasku u góry strony głównej. Skorzystać będzie można m.in. z naklejek i ozdobnych ramek.
Przy pierwszym użyciu Stories użytkownik zostanie poproszony o sprawdzenie ustawień prywatności – czytamy. Jak podaje źródło, LinkedIn udostępnia trzy alternatywy dotyczące tego, co zobaczy twórca relacji, którego Stories chce się obejrzeć. Wybrać będzie można imię i nagłówek, profil prywatny (nazwę i ostatnią pracę) lub tryb prywatny (czyli przeglądanie Stories anonimowo).
Socialmediatoday.com przypomina, że LinkedIn Stories spotkało się już z krytyką – wiele osób uważa, że funkcja nie pasuje do biznesowej platformy. Zdaniem źródła wprowadzenie relacji jest jednak dobrym krokiem, ponieważ stają się one popularniejsze od tradycyjnych treści publikowanych w mediach społecznościowych. Funkcja pozwoli więc zwiększyć zaangażowanie i liczbę interakcji w serwisie. (ak)